اولین تصاویر سایمون پگ، نیک فراست و دیگر بازیگران جویندگان حقیقت Truth Seekers منتشر شد

امتیاز دهید post

حدود یک سال پیش خبر بازگشت سایمون پگ و نیک فراست و کمپانی تولید استولن پیکچر متعلق به آنها به تلویزیون به گوش رسید که قرار بود به زودی نام و چهره آنها در یک سریال کمدی ترسناک به نام جویندگان حقیقت Truth Seekers دیده شود. حالا اولین تصاویر از این سریال منتشر شده است.
پگ و فراست در کنار نت سندرز و جیمز سرافیناویچ نوشتن فیلم‌نامه را نیز برعهده داشته‌اند و جیم فیلد اسمیت (که پیش از این مجرم Criminal را ساخته بود) روی صندلی کارگردانی نشسته است. جویندگان حقیقت Truth Seekers درباره تیمی از محققان مسائل ماورایی است که به صورت پاره‌ وقت کار می‌کنند و برای کشف و فیلم‌برداری از ارواح سرگردان در سراسر انگستان یک گروه تشکیل می‌دهند. آنها ماجراها و یافته‌هایشان را به صورت آنلاین برای همه به اشتراک می‌گذارند.
با این حال، همان‌طور که آنها با استفاده از وسایل روح-یاب دست‌سازشان کلیساهای تسخیرشده، انبارهای زیرزمینی و بیمارستان‌های متروک را تحت‌نظر قرار می‌دهند، تجربه‌های ماورایی بیشتر، وحشتناک‌تر و حتی مرگ‌باری به دست می‌آورند که ممکن است نقشه توطئه‌آمیزی برای پایان زندگی کل انسان‌ها باشد.
ملکوم مک‌داول، اما دارسی و سامسون کایو از جمله دیگر بازیگران فیلم در کنار پگ و فراست هستند. هنوز تاریخ پخش دقیقی برای سریال جویندگان حقیقت Truth Seekers محصول شبکه آمازون مشخص نشده است.

این مقاله برگرفته از نوشته جیمز وایت در سایت empireonline.com است.

نوشته اولین تصاویر سایمون پگ، نیک فراست و دیگر بازیگران جویندگان حقیقت Truth Seekers منتشر شد اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط