13 فیلم خارق العاده که در سال 2020 ده ساله شده اند

امتیاز دهید post

کتاب الی The Book Of Eli

کارگردان : برادران هیوز
بازیگران : دنزل واشنگتن، گری اولدمن، میلا کونیس
زمان انتشار : 15 ژانویه
فیلم در فضای صحرایی کویری آخرالزمانی گرفته شده و الی مردی با ایمان است که تنها به دو چیز وابستگی دارد: کتاب مقدس و یک راز بسیار بزرگ. آیا او و همکارش سولارا (میلا) می‌توانند از نیروهای کارنگی (گری اولدمن) فرار کنند و بشریت را نجات دهند؟

جزیره شاتر Shutter Island

جزیره شاتر

کارگردان : مارتین اسکورسیزی
بازیگران : لئوناردو دی¬کاپریو، مارک رافلو، بن کینگزلی
زمان انتشار : 19 فوریه
بیماری گم شده و یک بیمارستان روانی با دو افسر فدرال تماس می‌گیرد تا آن زن را پیدا کنند. اما با وجود معماهای بسیار، مسائل آن‌طور که باید پیش نمی‌رود. آیا تدی دانیلز (لئو) می‌تواند حقیقت را قبل از اینکه خیلی دیر شود کشف کند؟

فراری‌ها The Runaways

کارگردان : فلوریا سیجیزموندی
بازیگران : داکوتا فانینگ، کریستن استورات، مایکل شنون
زمان انتشار : 19 مارچ
می‌پرسید که فراری‌ها چه کسانی هستند؟ خوب، در واقع فقط یک گروه راک آمریکایی که همگی زن هستند از جمله ستاره فراری جوآن جت! این فیلم ابتدای کار و تمرکز آن‌ها را بر جوآن و خواننده اصلی چری کوری نشان می‌دهد که به ترتیب توسط کریستن و داکوتا بازی می‌شود.

4 . چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم How to Train Your Dragon

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم

کارگردان : کریس سندرز، دین دبلوا
بازیگران : جی باروشل، جرارد باتلر، کریگ فرگوسن
زمان انتشار : 26 مارچ
در یک فضای قرون وسطایی، یک نجیب‌زاده جوان وایکینگ باید شجاع باشد تا بتواند با اژدها مبارزه کند. اما هنگامی که به طور ناگهانی با یکی از اژدها ها دوست می‌شود ، شروع به زیر سوال بردن همه چیز از طبیعت ذاتی اژدها تا جایگاه خود در جهان می‌کند.

زمستان استخوان سوز Winter’s Bone

کارگردان : دبرا گرانیک
بازیگران : جنیفر لارنس، شریل لی، دیل دیکی
زمان انتشار : 11 ژوئن
جنیفر لارنس در نقش برجسته‌ای که او را به یک ستاره تبدیل کرد، در واقع یک نوجوان فقیر اهل میزوری است که سعی می‌کند رموز سال‌های طولانی ناپدید شدن پدرش را کشف کند تا خانواده اش را از فقر و بدبختی نجات دهد.

داستان اسباب بازی 3 Toy Story 3

داستان اسباب بازی

کارگردان : لی آنکریچ
بازیگران : تام هنکس، تیم آلن، ووپی گلدبرگ
زمان انتشار : 18 ژوئن
اسباب بازی‌ها همگی برگشتند اما اندی بزرگ و بالغ شده است! بنابراین برای اینکه این اسباب بازی‌ها مورد استفاده قرار گیرند آنها را به یک مهد کودک اهدا می‌کنند. اما وقتی وارد می‌شوند، اوضاع بسیار بدتر از آن چیزی است که تصور می‌کردند و باید نقشه فرار را ترتیب دهند!

من نفرت انگیز Despicable Me

کارگردان : پی‌یر کافین، کریس رناد
بازیگران : استیو کرل، میراندا کازگرو، راسل برند
زمان انتشار : 9 جولای
استیو کرل نقش شرور دوست داشتنی گرو را بازی می‌کند، که باید با شهرت ناپاک خود به عنوان یک فرد شرور و همچنین سه دختر جوان که آنها را به عنوان بخشی از یک نقشه به سرپرستی گرفته است مقابله کند. اما به زودی متوجه می شود که اولویت‌های او به خانواده جدیدش تغییر جهت پیدا می‌کند.

تلقین Inception

تلقین Inception

کارگردان : کریستوفر نولان
بازیگران : ماریون کوتیار، لئوناردو دی¬کاپریو، الن پیج
زمان انتشار : 16 جولای
در این فیلم حماسی، جاسوسی با ذهن ناخودآگاه خود روبرو می‌شود که نقش آن را لئو و به عنوان “استخراجگر” بازی می‌کند که باید برای رسیدن به اطلاعات پنهانی در مورد افراد مورد هدفش، وارد رویاهای آنها شود. اما هنگامی که ترس‌های ناخودآگاهش او را درگیر می‌کند اوضاع کمی پیچیده می‌شود.

بچه ها حالشان خوب است The Kids Are All Right

کارگردان : لیسا چولودنکو
بازیگران : آنت بنینگ، جولیان مور، مارک رافلو
زمان انتشار : 30 جولای
در این درام مدرن و فوق العاده، دو زن تصمیم می‌گیرند که هر دو از یک اهدا کننده اسپرم دارای فرزند شوند. سال‌ها بعد، بچه های نوجوانشان می‌خواهند پدر بیولوژیکی خود را پیدا کنند و او را به خانواده خود معرفی کنند، اما آیا او در میان خانواده‌ها مقبول خواهد بود؟

بخور عبادت کن عشق بورز Eat Pray Love

بخور عبادت کن عشق بورز

کارگردان : رایان مورفی
بازیگران : جولیا رابرتس، خاویر باردم، وایولا دیویس
زمان انتشار : 13 آگوست
این همان فیلمی است که باعث شده همه ما هوس سفر کردن به سرمان بزند. بر اساس خاطرات الیزابت گیلبرت در سال 2006، شخصیت جولیا یعنی لیز از زندگی خود ناراضی است و به سفری هیجان‌انگیز در سراسر ایتالیا ، هند و اندونزی می‌پردازد.

شبکه اجتماعی The Social Network

کارگردان : دیوید فینچر
بازیگران : جسی آیزنبرگ، اندرو گارفیلد، جاستین تیمبرلیک
زمان انتشار : 1 اکتبر
در اوایل ایجاد رسانه‌های مدرن چون فیس بوک، چندین مرد نابغه ادعا می‌کنند که تنها خالق آن هستند. اما واقعاً خالق اصلی آن کیست؟ این فیلم اجراهای درخشان، سبک سینمایی تجاری مارک فینچر و مکالمات سرزنده را به همراه دارد.

هری پاتر و یادگاران مرگ : قسمت اول Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1

هری پاتر و یادگاران مرگ : قسمت اول

کارگردان : دیوید ییتس
بازیگران : دنیل ردکلیف، اما واتسون، آلن ریکمن
زمان انتشار : 19 نوامبر
هری خود را برای مبارزه سخت زندگی اش در آخرین بخش این مجموعه آماده میکند. هنگامی که مرگ خواران به یک عروسی خانوادگی حمله می‌کنند، او ، رون و هرمیون فرار می‌کنند. در همین حال ولدمورت چنگال خود را بر گردن جامعه جادوگران می‌فشارد.

قوی سیاه Black Swan

کارگردان : دارن آرونوفسکی
بازیگران : ناتالی پورتمن، ونسان کسل، میلا کونیس
زمان انتشار : 17 دسامبر
وقتی نینا (ناتالی) به عنوان پیشرو در برنامه بعدی دریاچه قو انتخاب می‌شود ، باید هم قوی سفید و هم قوی سیاه و تاریک را با حسی زیاد و فوق‌العاده به نمایش درآورد، اما این کار تمام زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
منبع: buzzfeed

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته 13 فیلم خارق العاده که در سال 2020 ده ساله شده اند اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط