بررسی سریال های مورد انتظار گیسو جیران و قورباغه

امتیاز دهید post

نگاهی به سریال قورباغه

سریال قورباغه یک سریال نمایش خانگی است که به کارگردانی هومن سیدی تهیه و تولید می شود و اولین کار از سری سیدی است که در یک نمایش خانگی تولید و کارگردانی می شود.

تاکنون حضور نوید محمدزاده صابر ابار ، سحر دولتشاهی ، فرشته حسینی ، نوید پورفرج به عنوان بازیگر و پیمان شادمانفر به عنوان کارگردان عکاسی در این سریال تأیید شده است.

اسامی بازیگران سریال سریال
تاکنون حضور نوید محمدزاده به عنوان بازیگر و پیمان شادمانفر به عنوان کارگردان عکاسی در این سریال تأیید شده است. این چهارمین همکاری بین سیدی و محمدزاده پس از “سیزده” ، “خشم و پاندمیونیوم” و “مغز کوچک زنگ زده” است. هومن سیدی نوید محمدزاده ، صابر آبار ، سحر دولتشاهی ، فرشته حسینی ، نوید پورفرج و هومن سیدی به عنوان بازیگران این سریال معرفی شده اند.

خلاصه داستان “قورباغه” می گوید: دنیا مکان کوچکی برای من است. بعضی اوقات فکر می کنم خفگی می کنم. احساس می کنم همه جا بسته است و نمی توانم نفس بکشم

پیش از این اعلام شده بود که کارگردان فیلم “جنگ جهانی سوم” را ساخت که پس از این سریال ساخته می شود.
قورباغه” سریالی است که با تولیدی بسیار خاص تولید می شود و مانند سایر آثار سیدی دنیای جدیدی را در مقابل مخاطب به تصویر می کشد و نقش نوید محمدزاده در آن با توجه به پتانسیل های این بازیگر کرد

در سالهای اخیر ، زن و شوهر هومن سیدی و نوید محمدزاده آثار محبوب ساخته اند از جمله فیلم “مغزهای کوچک زنگ زده”.

این دو قصد دارند برای اولین بار در یک سریال در شبکه نمایش خانگی همکاری کنند.
این سریال در شبکه سینمای خانگی توزیع خواهد شد و به گفته بسیاری ، با توجه به حضور سیدی و محمدزاده ، باید منتظر یک سریال جذاب باشیم.

نوید محمدزاده به همراه صابر آبار برای اولین بار با سریال قورباغه وارد صحنه شبکه سینمای خانگی می شوند که بسیاری از کاربران منتظر دیدن آن هستند. این چهارمین همکاری هومن سیدی با نوید محمدزاده پس از فیلم های سیزده ، خشم و پاندمیونیوم و یک اثر محبوب مانند مغزهای کوچک است.

بازیگران سریال قورباغه ساخته هومن سیدی عبارتند از: نوید محمدزاده ، صابر آبار ، سحر دولتشاهی ، فرشته حسینی ، آناهیتا افشار و مهران غفوریان. این سریال همچنین توسط علی اسدزاده تهیه شده است.
داستان سریال خانگی هومن سیدی

داستان سریال قورباغه داستانی متفاوت از سریال خانگی دارد که تاکنون توزیع شده است ، به طوری که با بررسی تریلر و پیش نمایش این سریال ایرانی ، می توان فهمید که برخی از صحنه های این سریال در خارج از کشور فیلمبرداری شده و سکانس تیراندازی ثابت می کند که این سریال جنایی است. با این وجود ، بعد از انتشار سریال می توان نظر تخصصی تری ابراز کرد.

خلاصه داستان این سریال آمده است: “من همیشه صندلی كوچك داشته ام ، كتم محكم بود ، كفش ها برای من خیلی كوچك بودند ، ساعت من خواب بود و من جلوتر از آن جلو می رفتم ، جهان مکان كوچكی برای من است ، احساس می کنم همه جا بسته است و نمی توانم نفس بکشم “گویا قبلاً همه این لحظات را دیده ام ، درختان ، صدای آبشار ، قورباغه ها ، وقتی می میرم ، آنها را می بینم.”

همچنین داستان قورباغه در قسمت های پایین شهر رخ داده است و جدا از این ، بخش هایی از سریال های ایرانی در سایر نقاط جهان مانند تایلند رخ می دهد. می توان حدس زد که قورباغه احتمالاً در رابطه با مواد مخدر و فروش آن است.

نگاهی به سریال گیسو

منوچهر هادی کارگردان سریال “دل” است که هم اکنون از شبکه تئاتر خانگی پخش می شود. بلافاصله پس از پایان فیلمبرداری این سریال ، او شروع به ضبط سریال عاشقانه 2. به فارسی خود می خواهیم ویدئویی از جشن تولد منوچهر هادی با بازیگران سریال گیسو را ببینید.

محمدرضا گلزار بازیگری که در فصل اول سریال عاشقانه نقش سهیل را بازی کرده بود با انتشار پستی در تیرماه سال جاری خبرهای خوبی را به هواداران این سریال بخشید. این بازیگر کشورمان داستانی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و از نوشتن فیلمنامه سریال عاشقانه 2 و بازی در این سریال خبر داد.

عاشقانه داستان زندگی چندین زوج جوان بود که با ورود خواهر یکی از شخصیت ها به آنجا رسیدند
این سریال با فراز و نشیب هایی روبرو بوده و داستان این سریال را در جهتی دیگر گرفته است.

محمدرضا گلزار ، سارا بیات ، پانته آ بهرام ، بهاره کیان افشار ، حمیدرضا پگاه ، فرزاد فرزین ، علیرضا زمانی نسب ، حسین یاری ، مسعود رئگان و هومن سیدی ، سارا رسول زاده و مهناز افشار بازیگران سریال عاشقانه فصل اول هستند.

سریال عاشقانه 2 که فصل اول آن به کارگردانی منوچهر هادی تولبد انجام شده است ، پایان یافته است و حالا خبر خوب برای طرفداران این سریال این است که تولید فصل دوم این سریال خانگی آغاز شده است و مخاطبان آن و دنبال کنندگان منتظر فصل دوم هستند. . به گفته کارگردان عاشقانه منوچهر هادی ، فصل دوم این سریال با عنوان گیسو تولید و پخش می شود.

سعید جلالی نویسنده این سریال اظهار داشت: این سریال مطابق با فصل اول و ادامه آن در نظر گرفته شده است. بخشی از داستان به حضور بازیگران این سریال در فصل اول بستگی دارد که اگر در فصل جدید ظاهر نشوند ، داستان با تغییراتی روبرو خواهد شد.

سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری در تهران جلوی دوربین رفت و محمدرضا گلزار و هومن سیدی دو بازیگری بودند که در روزهای اول فیلمبرداری جلوی دوربین رفتند.

منوچهر هادی کارگردان و محمدرضا گلزار بازیگر سریال گیسو عکسهای این سریال را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند. این تصاویر در ششمین روز از فیلمبرداری از سری گیسو گرفته شده است و هومن سیدی و محمدرضا گلزار در این سریال مقابل دوربین رفتند.

نگاهی به سریال جیران

تهیه کننده سریال درام خانگی “جیران” به کارگردانی حسن فتحی اعلام کرد این سریال این روزها در مرحله پیش تولید است و به زودی وارد مرحله تولید می شود.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال “جیران” به کارگردانی حسن فتحی در مورد دلیل تأخیر در تولید این پروژه گفت: “سال گذشته مجوز ساخت سریال را گرفتیم و حتی با بازیگران نیز قرارداد بستیم. . تولید این سریال با تأخیر انجام شد.

وی ادامه داد: “کرونا” دلیلی دیگر بود که باعث شد روند تولید حدود 2 ماه به تعویق بیفتد ، با این حال ، اکنون در مرحله پیش تولید این سریال هستیم تا به زودی کار خود را آغاز کنیم. ”

تهیه‌کننده «جیران» درباره شباهت فضای داستان این سریال با دو پروژه دیگر شبکه تئاتر خانگی و اینکه چرا بعضی اوقات چندین کارگردان در همان دوره زمانی به سراغ موضوعات مشترک می‌روند ، اظهار کرد: تاریخ منبعی الهام بخش است همه ساخته شده است. ساخته شده سینمایی و سریال.

در پایان ، عفیفه در مورد پلتفرمی که فیلم ها برای سریال سازی ایجاد کرده اند گفت: “طبیعتا هرچه افراد بیشتر به این رسانه ها بروند و این فضا توسعه پیدا کند ، بستر تولید گسترده تر می شود و این اتفاق خوبی است.”

سریال “جیران” به نویسندگی احسان جوانمرد که پیش از این فیلمنامه “بانوی عمارت” را نوشته بود به کارگردانی حسن فتحی خواهد بود.

داستان این سریال درباره یکی از همسران ناصرالدین شاه است و پریناز ایزدیار از اولین بازیگرانی است که برای این سریال انتخاب شده است.

اسماعیل عفیفه ، تهیه کننده سریال نمایشی “جیران” که در ماه های اخیر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تولید را متوقف کرده بود و اکنون کار خود را مطابق پروتکل های بهداشتی از سر گرفته است ، درباره چگونگی شکل گیری این سریال صحبت می کند. وی برای ایسنا توضیح داد: تصمیم برای ساخت “جیران” به سال 97 باز می گردد. داستان این سریال توسط آقای احسان جوانمرد برای من و آقای فتحی پیشنهاد شده است. خلاصه داستان در حدود پنجاه صفحه بود و با مطالعه آن متوجه شدیم که این اثر از تحقیقات تحقیقاتی خوبی برخوردار است. از آقای جوانمرد سریال “بانوی عمارت” را دیده ایم که از تلویزیون پخش می شد. جالب است که او سریال “جیران” را قبل از “بانوی عمارت” و در سال 1991 نوشت ، زمانی که امکانات تولید در آن زمان در دسترس نبود.

وی ادامه داد: در هر صورت ، آقای جوانمرد چه در “بانوی عمارت” و چه در سریال “همسایگان” نشان داد که او تسلط خوبی بر تاریخ ، آداب و رسوم و روابط دوره قاجار دارد. داستان این سریال “جیران” نیز براساس اسناد زندگی “ملقب به خدیجه تجریشی” با نام مستعار “جیران” نوشته شده است ، بیشتر شخصیت های این سریال چهره های واقعی و تاریخی هستند از جمله مهدالیا (مادر ناصرالدین شاه) ، میرزا آقاخان نوری (نخست وزیر وزیری که پس از امیر کبیر به قدرت رسید) ، ملک زاده خانم (خواهر ناصرالدین شاه و همسر امیرکبیر) و چهار همسر شاه. علاوه بر اینها ، چندین شخصیت داستانی در داستان وجود دارد و در هم تنیده شده اند شکل ماجراهای داستانی که باعث سوء تفاهم یا تفسیر نادرست برخی از وقایع تاریخی نمی شود.

عفیف همچنین درباره پیشرفت سریال “جیران” از ابتدا تا امروز اظهار داشت: “پس از توافق با آقای فتحی برای انجام کار ، ما روی دو نکته متمرکز شدیم.” اولی فیلمنامه است و دوم امکانات ویژه از نظر دکور و صحنه که برای این امر ضروری است. در مرحله اول با مشارکت آقای فتحی برای نوشتن ، همکاری مطلوبی بین او و آقای جوانمرد ایجاد شد که منجر به نگارش حدود سی قسمت از یک فیلمنامه بسیار جالب تا به امروز شده است. البته هنوز حدود 10 قسمت دیگر برای بستن داستان وجود دارد.

وی یادآور شد: باید در نظر داشت که داستان این سریال پس از درگذشت آشنایی امیرکبیر و ناصرالدین شاه با همسایگان آغاز می شود و حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و همسایگان را شامل می شود؛ یعنی از حدود 20 تا 26 سال ناصرالدین شاه. بر این اساس ، هنگام نوشتن داستان ، ما بر اسناد تاریخی به شدت تأکید کردیم؛ از آنجا که ما نمی خواهیم فقط یک داستان جالب و محبوب را به مخاطب تحویل دهیم ، بلکه سعی می کنیم بینندگان رویدادهای مستند تاریخی را در این مجموعه با اطمینان کامل دنبال کنند و به هیچ وجه قربانی اسناد تاریخی نخواهیم شد.

bit.ly

cutt.ly

rb.gy

مطالب مرتبط