Army Of The Dead – زک اسنایدر برای یک فیلم پیش‌درآمدی و یک انیمه‌ی اسپین‌آف برنامه‌ریزی می‌کند

امتیاز دهید post

فیلم اکشن دزدی و پلیسی و زامبی زک اسنایدر به نام ارتش مردگان Army Of The Dead حتی تاریخ اکران دقیقی بر روی نتفلیکس ندارد، اما این سرویس پخش آنلاین برنامه‌هایی برای توسعه‌ی دنیای این فیلم دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به یک فیلم پیش‌درآمدی و یک انیمه‌ی اسپین‌آف که در دست ساخت هستند، اشاره کرد.
ارتش مردگان Army Of The Dead به نویسندگی اسنایدر، شی هتن و جوبی هارولد درباره‌ی کیت، با بازی الا پورنل، است که وارد لس آنجلس خطرناک و قرنطینه شده می‌شود، که محل هجوم زامبی‌هاست، و مصمم است منشا به وجود آمدن این فاجعه را کشف کند.
وقتی او در منطقه زندانی می‌شود، پدرش اسکات، با بازی دیو باتیستا، گروهی از مزدوران را تشکیل می‌دهد تا او را نجات دهد، و به آن‌ها وعده می‌دهد که وقتی به آن‌جا رسیدند می‌توانند از کازینوها دزدی کنند.
از سایر اعضای گروه بازیگران این فیلم می‌توان به عمری هاردویک، تئو روسی، گرت دیلاهانت، رائول کاستیلو، آنا دلا رگوئرا، ماتیاس شوایگهوفر و تیگ نوتارو اشاره کرد. تیگ نوتارو جایگزین کریس دالیا شده است، که به خاطر حرف و حدیث‌ها و اتهامات سوء استفاده‌ی جنسی از این فیلم حذف شده بود.

این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جیمز وایت در وب‌سایت امپایر است.

نوشته Army Of The Dead – زک اسنایدر برای یک فیلم پیش‌درآمدی و یک انیمه‌ی اسپین‌آف برنامه‌ریزی می‌کند اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط