Enola Holmes – میلی بابی براون در نقش خواهر کوچک شرلوک هولمز

امتیاز دهید post

میلی بابی براون داستان کارآگاه معروف انگلیسی، شرلوک هولمز را با حال و هوایی دبیرستانی در انولا هولمز Enola Holmes ادامه می‌دهد. این فیلم که براساس کتابی به همین نام نوشته نانسی اسپرینگر ساخته شده است، در بیست و سوم ماه سپتامبر از شبکه نت‌فلیکس پخش خواهد شد. داستان‌های نانسی اسپرینگر در دنیای شرلوک هولمز نوشته سر آرتور کانن دویل و با شخصیتی جدید به نام انولا هولمز، خواهر ۱۴ ساله برادران هولمز که مانند آن‌ها در استنتاج مهارت دارد، روایت می‌شود.
هنگامی که برادران بزرگ‌تر انولا، شرلوک با بازی هنری کویل و مایکرافت، با بازی سم کلفلین، در لندن به کار و زندگی مشغول هستند، انولا در حومه شهر و با مادرش اودوریا، با بازی هلنا بونهام کارتر زندگی می‌کند. او در خانه به دختر خود آموزش می‌دهد و تمام وقت خود را به شادی در کنار هم می‌گذارند. زندگی انولا با ناپدید شدن ناگهانی مادرش به‌هم می‌ریزد. پس از ناپدید شدن مادرشان، مایکرافت اصرار دارد که انولا را برای تکمیل تحصیلاتش به مدرسه بفرستد. انولا که از این تصمیم راضی نیست، برای پیدا کردن مادر و آینده خودش از خانه فرار می‌کند.

همچنین بخوانید:
نقد فیلم Bill & Ted Face the Music – ادامه ماجراجویی‌های این دو شخصیت دوست‌داشتنی

براون در مورد بازی در این نقش، که برای اولین‌بار به او فرصت صحبت کردن در لهجه بریتانیایی خود را می‌دهد، گفت: “از این‌جاست که هیجان داستان شروع می‌شود. انولا هولمز کیست؟ او به دنبال چیست و به چه چیزی باور دارد؟ او اعتماد به نفس زیادی دارد و در عین حال می‌تواند بسیار ساده و نگران آینده خود باشد. که این نگرانی برای هر نوجوانی در این سن طبیعی است.”
انولا با استفاده از درس‌های غیرمتعارفی که مادرش به او یاد داده است، از جمله هنرهای رزمی، می‌تواند از پس زندگی به تنهایی در شهر بزرگ بربیاید. براون اضافه کرد” من می‌خواستم تمام صحنه‌های اکشن را خودم بازی کنم. نمی‌خواستم به خودم آسان بگیرم.
او برای آماده شدن برای بازی در صحنه‌های اکشن فیلم انولا هولمز Enola Holmes در حال پوشیدن لباس رسمی ویکتوریایی، برای دو ماه تمرین کرد. “برای تمرین‌ها بالاتنه تنگ لباس را می‌پوشیدم. انجام دادن حرکت‌های رزمی با این لباس، با زیر دامن، دامن، بالاتنه، جوراب‌های بلند و در نهایت کفش پاشنه بلند، واقعا با لباس ورزشی متفاوت بود.

انولا هولمز Enola Holmes

براون که با انولا هولمز Enola Holmes اولین پروژه تهیه‌کنندگی خود را نیز تجربه می‌کند، برای اولین‌بار توسط خواهرش با رمان‌های اسپینگر آشنا شد: “به محض شروع داستان، جذب ماجراجویی آن شدم. از همان ابتدا می‌دانستم که می‌خواهم در فیلم این داستان بازی کنم. این فیلم مانند بچه من است.
براون پس از پایان فصل سوم مجموعه تلویزیونی اتفاقات عجیب، بازی در انولا هولمز Enola Holmes را آغاز کرد. او هم‌چنین برای اولین‌بار نقش اصلی یک فیلم را بازی می‌کند. “در اتفاقات عجیب ۲۰ تا ۳۰ شخصیت وجود دارد و هرکس داستان خود را دارد. بازی در نقش اصلی یک فیلم واقعا تجربه و فرصت فوق‌العاده‌ای برای من بود. مخصوصا در سن ۱۶ سالگی.” فرصتی که برای بازیگران هم‌سن او در قرن نوزدهم ممکن نبود. “در نهایت داستان انولا در مورد برابری است.
بدون شک طرفدارن اتفاقات عجیب بی‌صبرانه منتظر منتشر شدن این فیلم هستند. براون در ادامه در مورد این فیلم توضیح داد: “ممکن است بسیاری انولا را دختری سرکش بدانند، ولی در حقیقت او فقط دختری است که برای رسیدن به حقوقش می‌جنگد. داستان فیلم در مورد مردهای سنتی و زنان “سرکش” است.”

این مطلب از نوشته مری سولوسل در سایت اینترتینمنت ویکلی گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته Enola Holmes – میلی بابی براون در نقش خواهر کوچک شرلوک هولمز اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط