به تعویق افتادن دوباره اکران No Time To Die جدیدترین فیلم جیمز باند

امتیاز دهید post

تا همین چند روز پیش به نظر می‌رسید تنها کسی که می‌تواند آغازکننده نمایش فیلم‌ها بر روی پرده سینماها باشد، کسی نیست جز جیمز باند. جدیدترین پیش‌نمایش فیلم زمانی برای مردن نیست No Time To Die، آخرین حضور دنیل کریگ در نقش ۰۰۷، تاریخ اکران این فیلم را نوامبر سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود. با این وجود، خبر به تعویق افتادن اکران بیست و پنجمین فیلم جیمز باند تا سال دیگر، اعلام شد.
قبل از شیوع ویروس کرونا، قرار بود زمانی برای مردن نیست No Time To Die در ماه آوریل امسال اکران شود. با توجه به اظهارات جدید کمپانی یونیورسال، به دلیل عدم قطعیت در مورد وضعیت این پاندمیک، تاریخ اکران این فیلم به ۲ آوریل سال ۲۰۲۱ تغییر داده شد.
کمپانی یونیورسال، ام‌جی‌ام و تهیه‌کنندگان فیلم‌های باند، مایکل جی ویلسون و باربارا بروکولی به دلیل پیش‌بینی استقبال زیاد از این فیلم، اکران آن را به تعویق انداخته‌اند. آن‌ها در بیانیه خود اعلام کردند: “می‌دانیم که این خبر برای طرفداران فیلم‌های جیمز باند ناراحت‌کننده است، با این‌حال همه در انتظار تماشای زمانی برای مردن نیست در سال آینده هستیم.
در هفته‌های گذشته استودیوهای بزرگ فیلم‌سازی همه تصمیم به عقب انداختن اکران فیلم‌های خود گرفته‌اند. کمپانی دیزنی اکران فیلم‌های Black Widow, West Side Story و Eternals را به تعویق انداخت. حالا با تغییر تاریخ اکران فیلم جیمز باند، تنها فیلم‌های تل‌ماسه Dune و Wonder Woman 1984 امسال اکران خواهند شد. البته اگر تاریخ اکران آن‌ها نیز در روزهای آینده تغییری نکند.

این مطلب از نوشته جیمز دایر از سایت امپایر گرفته شده است.

نوشته به تعویق افتادن دوباره اکران No Time To Die جدیدترین فیلم جیمز باند اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط