حضور ادریس البا در فیلم هیجان‌انگیز Beast

امتیاز دهید post

لیام نیسون را در فیلم خاکستری دیدیم که با مشتی خالی با گرگ‌ها مقابله می‌کرد. پس از آن بلیک لایولی در آب‌های کم‌عمق که با کوسه‌ای رو‌به‌رو شد. و حالا نوبت ادریس البا است که در فیلمی هیجان‌انگیز با حیوانی خطرناک روبه‌رو شود. او قرار است در فیلم هیولا Beast، در نقش مردی که برای نجات از دست شیری گرسنه تلاش می‌کند، بازی کند. اگر بخواهیم صادق باشیم، تنها کسی که می‌تواند از این مبارزه جان سالم به در ببرد، البا است.
بالتاسار کورماکور، کارگردانی این فیلم را به عهده خواهد داشت. در فیلم‌های قبلی این کارگردان نیز شخصیت‌ها درگیر مشکلاتی در طبیعت می‌شدند، از جمله ساخته سال ۲۰۱۸ او، شناور، با بازی شیلین وودلی و سم کلفلین، و همچنین فیلم اورست ساخته سال ۲۰۱۵ او. نویسنده فیلم‌نامه رمپیج، رایان انگل، با ایده‌ای از جیمی پریماک- سالیوان، فیلم‌نامه این فیلم را نوشته است. به گفته سایت ددلاین، موضوع فیلم هیولا Beast بسیار به آب‌های کم‌عمق شباهت دارد، با این تفاوت که قهرمان داستان به جای کوسه با یک شیر روبه‌رو می‌شود. البته این اولین رویارویی البا با گربه‌سانان نیست، او در فیلم موزیکال نه چندان موفق گربه‌ها نیز نقش‌آفرینی کرده بود.
به علاوه این فیلم، البا در چندین پروژه دیگر نیز حضور خواهد داشت، از جمله فیلم درام Concrete Cowboy که در حال حاضر در فستیوال‌های مختلف در حال نمایش است و فیلم جوخه انتحار ساخته جیمز گان که در آگوست سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. هیولا Beastدر مراحل اولیه تولید است و هنوز جزییاتی در مورد بازیگران دیگر این فیلم منتشر نشده است.

این مطلب از نوشته بن تراویس در سایت امپایر گرفته شده است.

نوشته حضور ادریس البا در فیلم هیجان‌انگیز Beast اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط