بهترین نقش آفرینی های رایان رینولدز

امتیاز دهید post

رایان رینولدز زمان‌هایی که درگیر کل‌کلش با هیو جکمن نیست، مشغول بازی کردن در فیلم‌های زیادی است. او در فیلم ابرقهرمانی پرفروش ددپول، فیلم‌های کمدی پرفروش و فیلم‌های عاشقانه زیادی بازی کرده است، با این‌حال بهترین فیلم‌های این بازیگر کانادایی کدام است؟

به مناسبت تولد رایان رینولدز در ۲۳ اکتبر، نگاهی به درخشان‌ترین بازی‌های این بازیگر با‌استعداد انداخته‌ایم.

ددپول Deadpool ۲۰۱۶

موضوع فیلم: وید ویلسون، با بازی رینولدز، سرباز سابق نیروهای ویژه است که به بیماری سرطان دچار می‌شود. فردی او را استخدام می‌کند تا با انجام آزمایش‌هایی بر روی او، بیماریش را درمان کند. در نتیجه این آزمایش‌ها او به آدم سرکش و بی‌رحمی تبدیل می‌شود که می‌تواند هر زخم و بیماری را درمان کند.

دلیل انتخاب این فیلم: به نظر می‌رسد رینولدز و ددپول برای هم ساخته شده‌اند. او برای اولین‌بار در نقش این شخصیت در فیلم خاستگاه ایکس-من: ولورین، بازی کرده بود. پس از آن در فیلم ددپول و در نقش این شخصیت که ترکیبی از ویژگی‌های اخلاقی خودش و این شخصیت دنیای کمیک بود، بازی کرد.

ون وایلدر Van Wilder ۲۰۰۲

ون وایلدر - رینولدز

موضوع فیلم: ون وایلدر با بازی رینولدز، دانشجوی سال هفتم کالج و در خطر اخراج شدن است، پدرش نیز دیگر به او پول توجیبی نخواهد داد. چه بر سر وایلدر خواهد آمد؟

دلیل انتخاب این فیلم: بسیاری رینولدز را برای اولین در این نقش بر روی پرده سینما دیدند. بازی طنز و جالب رینولدز در این فیلم شروعی برای موفقیت‌ها او در دنیای فیلم و سینما بود.

انتظار ۲۰۰۵ Waiting…

انتظار - رینولدز

موضوع فیلم: احتمالا رفتار بسیاری از صاحبان رستوران‌ها و گارسون‌ها پس از تماشای فیلم کمدی انتظار با بازی رینولدز، آنا فاریس، جاستین لانگ، مهربانانه‌تر شد. این فیلم کمدی با گذشت ۱۵ سال از اکران آن هنوز هم بسیار سرگرم‌کننده و جالب است.

دلیل انتخاب این فیلم: بازی او در نقش مانتی کوک یکی از ماندگارترین بازی‌های رینولدز است. او که مسئول کارکنان رستوران است، تیم خود را در مواجهه با مشکلات روزانه رستوران راهنمایی می‌کند.

قطعا، شاید ۲۰۰۷ Definitely, Maybe

قطعا، شاید - رینولدز

موضوع فیلم: دختر بیل هیس، با بازی ابیگل برسلین، پس از جدایی والدینش، از پدرش، با بازی رینولدز می‌پرسد که زندگی او قبل از ازدواج با مادر ابیگل چطور بوده است. بیل داستان آشنایی خود با سه زن مختلف را برای دخترش تعریف می‌کند و ابیگل سعی می‌کند حدس بزند که کدام یک از این زن‌ها بعدها مادر او شده است.

دلیل انتخاب این فیلم: فیلم قطعا، شاید در زمانی اکران شد که رینولدز هنوز برای بازی در نقش‌های کمدی و نوجوانانه‌ای مثل ون وایلدر شناخته می‌شد. او با بازی در این فیلم نشان داد که می‌تواند از پس بازی در نقش اصلی یک داستانی عاشقانه بربیاید.

کارآگاه پیکاچو ۲۰۱۹ Pokémon Detective Pikachu

رایان رینولدز در نقش پیکاچو

موضوع فیلم: این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های ساخته شده با اقتباس از بازی‌های کامپیوتری است. داستان آن در مورد یکی از بازیکن‌های قدیمی بازی پوکمون به نام تیم گودمن با بازی جاستین اسمیت سات است که به همراه پیکاچویی با صداگذاری رینولدز و با کلاه کارآگاهی شرلوک هولمز، به دنبال پدرش می‌گردد.

دلیل انتخاب این فیلم: چطور می‌توان از تماشای داستانی در مورد یک پوکمون دوست‌داشتنی با صدای رایان رینولدز لذت نبرد؟ او چنان روح و نشاطی به این شخصیت داده است که فراموش می‌کنید که این پیکاچو یک شخصیت کامپیوتری است. مخصوصا بازی او در پایان احساسی فیلم نیز بسیار تاثیرگذار است.

Mississippi Grind ۲۰۱۵

Mississippi Grind  - رینولدز

موضوع فیلم: داستان Mississippi Grind که یکی از غم‌انگیزترین فیلم‌هایی است که رینولدز بازی کرده است، در مورد دو معتاد به قمار، کوتریس وگن،‌ با بازی رینولدز و گری، با بازی بن مندلسون است که به سفری جاده‌ای می‌روند. داستان آن‌ها در مورد بدبختی و مشکلات اعتیادشان بسیار تاثیرگذار است.

دلیل انتخاب این فیلم: در این فیلم هم‌زمان می‌توان عاشق شخصیت رینولدز بود و همین‌طور از او متنفر بود. در تمام مدت فیلم با خود فکر می‌کنید آیا کورتیس آدم قابل اعتمادی است و یا این‌که هر لحظه ممکن است غیبش بزند. همین موضوع تنش جالبی به داستان آن داده است.

سرزمین ماجراجویی ۲۰۰۸ Adventureland

سرزمین ماجراجویی - رینولدز

موضوع فیلم: داستان این فیلم در دهه ۸۰ روایت می‌شود، جایی که دانشجوی تازه فارغ‌التحصیل شده‌ای به نام جیمز برنان، با بازی جسی آیزنبرگ برای کار به یک شهربازی می‌رود. او در آن‌جا با ام، با بازی کریستن استوارت آشنا می‌شود. کم‌کم رابطه عاشقانه‌ای بین‌ آن‌ها شکل می‌گیرد، اما حضور تعمیرکار شهربازی، با بازی رینولدز، رابطه آن‌ها را دچار مشکل می‌کند.

دلیل انتخاب این فیلم: به محض ورود شخصیت رینولدز به داستان، متوجه می‌شویم که بار دیگر شاهد بازی جالب و طنزی از او خواهیم بود. با این‌وجود در طول داستان جنبه آسیب‌دیده و احساسی این شخصیت نیز برای ما آشکار می‌شود.

آس‌های دودی ۲۰۰۷ Smokin’ Aces

آس‌های دودی - رینولدز

موضوع فیلم: رییس خلافکارهای لاس وگاس، بادی ایسز ایزراییل، با بازی جرمی پیون، بر علیه دوست و همکار قدیمی خود شهایت می‌دهد. پس از این اتفاق، تمام خلافکارهای نوادا آماده گرفتن انتقام از او می‌شوند. تنها کسی که بین آن‌ها و هدفشان قرار دارد، مامور اف‌بی‌آی، ریچارد مسنر با بازی رینولدز است.

دلیل انتخاب این فیلم: شخصیت رینولدز تنها شخصیت مثبت داستان است. همه به فکر منفعت خود هستند، اما این مامور اف‌بی‌آی در مقابل فساد و خشونت‌های بی‌جا می‌ایستد و در نهایت خودش وارد عمل می‌شود.

وحشت در آمیتی‌ویل ۲۰۰۵ The Amityville Horror

وحشت در آمیتی‌ویل  - رینولدز

موضوع فیلم: این فیلم بازتولید فیلم ترسناک کلاسیکی به همین نام است که براساس داستان واقعی قاتلی به نام رونالد دفئو جونیور که در سال ۱۹۷۴ شش نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رساند، ساخته شده است. رینولدز در نقش این قاتل، به نام جورج لوتز بازی می‌کند که به دلیل صداهای عجیبی که در سر خود می‌شنود، از پدری مهربان به قاتلی بی‌رحم تبدیل می‌شود.

دلیل انتخاب این فیلم: حضور رینولدز در نقشی جدی و در فیلمی ترسناک در ابتدا عجیب به نظر می‌رسید. اما او به خوبی از پس بازی در این نقش برآمده است.

زندگی ۲۰۱۷ Life

زندگی - رینولدز

موضوع فیلم: داستان‌ آن در مورد سه فضانورد با بازی رایان رینولدز، ربکا فرگوسن و جیک جیلنهال است که موفق می‌شوند اولین نشانه‌های حیات را در مریخ پیدا کنند. اما با آوردن این موجود به سفینه فضایی خود، اوضاع بهم می‌ریزد چرا که این موجود شروع به رشد می‌کند و کنترل سفینه را در دست می‌گیرد.

دلیل انتخاب این فیلم: با این‌که شخصیت رینولدز در زندگی تنها برای مدت کوتاهی حضور دارد، اما بازی او یکی از قوی‌ترین نقش‌‌آفرینی‌های فیلم است.

زن طلایی‌پوش ۲۰۱۵ Woman In Gold

زن طلایی‌پوش - رینولدز

موضوع فیلم: داستان این فیلم که نیم قرن پس از جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد، در مورد زنی یهودی به نام ماریا آلتمن، با بازی هلن میرن است که به دنبال پس گرفتن اموالی است که خانواده او پیش از فرار به وین، از خود به جا گذاشته‌اند. وکیلی جوان به نام رندی شوبرگ با بازی رینولدز مسئولیت این پرونده مشکل را به عهده می‌گیرد.

دلیل انتخاب این فیلم: تماشای رینولدز در این نقش جدی، لذت‌بخش بود. او با بازی در این فیلم به همه نشان داد که بازیگر با‌استعدادی است که می‌تواند از پس بازی در نقش‌های متنوع بربیاید.

این مطلب از نوشته فیلیپ اسلج در سایت Cinemablend گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

نوشته بهترین نقش آفرینی های رایان رینولدز اولین بار در بلاگ نماوا. پدیدار شد.

مطالب مرتبط