بهترین ماشین های 2020

امتیاز دهید post

بهترین ماشین های 2020 چه نام دارند و از کدام شرکت های خودرو سازی هستند؟ این سوالی است که خیلی از عاشقان اتومبیل در پی آن هستند. برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

اتومبیل ها در بازار امروز در انواع و اقسام مختلف، بالا کلاس ها و قدرت های متفاوت در حال تولید هستند تا نیازهای جامعه را تامین کنند. امروزه با رشد روز افزون تکنولوژی شاهد ماشین هایی با امکانات جالب و مختلف هستیم

از اتومبیل های خودران گرفته تا مدلهای هبیریدی یا تمام الکترونیک همگی با استفاده از تکنولوژی امروزه امکان پذیر شده اند. و دنیایی از امکانات را در اختیار علاقه مندان قرار می دهند.

در مقاله ی زیر سعی کردیم بهترین ها را در هر کلاس به شما دوستان عزیز معرفی کنیم با ما همراه باشید.

بهترین ماشین سال 2020: جگوار I-Pace

بهترین ماشین سال 2020 به انتخاب ما جگوار I-Pace هست. زیرا این ماشین از یک طراحی مدرن برخوردار است که هر کسی را شیفته ی خود می کند. بهترین اتومبیل 2020 یک وسیله نقلیه با سیستم الکتریکی لوکس است که فرد را به رانندگی ترغیب می کند.

ماشین Jaguar I-Pace

ماشین های الکتریکی امروزه دارای چندین مزیت عملکردی نسبت به برادران قدیمی خود هستند. جگوار در I-Pace هر کدام از این مزایت ها را به یک سلاح تبدیل کرده است. این اتومبیل دارای قدرت 394 اسب بخار و گشتاور 512 پوند بر روی چهار چرخ اتومبیل است. حداکثر سرعت آن 124 مایل بر ساعت است و در عرض 4.5 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد. شاید نسبت به اتومبیل های سوپر لوکس قدرت و شتاب کمتری داشته باشد ولی نباید فراموش کرد که این ماشین الکتریکی است.

این اتومبیل دارای ظاهری لوکس تر نسبت به مدلهای تسلا می باشد که خریداران را ترغیب می کند. همیچنین دارای سیستم کنترل اتومات و هشدار علائم رانندگی و هشدار عبور عابر پیاده و … می باشد. دو عدد مانیتور بزرگ نیز در داشبورد آن تهیه شده که راه دسترسی به امکانات مختلف را آسان می کند. باید گفت این اتومبیل از نظر امکانات خیال خریدار را راحت می کند.

رینگ های بزرگ و خطوط کشیده ظاهری زیبا و قوی به ماشین داده و آن را قدرتمند نشان می دهد. این اتومبیل بریتانیایی از خانواده کراس اور است که آن را بعنوان بهترین مدل در تمامی مدل ها انتخاب کردیم در زیر بهترین های هر کلاس را به شما معرفی خواهیم کرد.

Mazda3 kodo از بهترین ماشین های 2020

بهترین ماشین جمع و جور: مزدا 3

یکی از بهترین ماشین های انتخابی ما مزدا 3 kodo است. این ماشین یک اتومبیل اقتصادی است که چیزی بیشتر از حمل نقلیه اولیه به خریداران ارائه می کند.

مزدا 3 kodo یک اتومبیل جمع وجور است که بر سبک و پویایی رانندگی به گونه ای تاکید دارد که اکثر رقبای آن چنین نمی کنند. خیلی از اتومبیل های معمولی نیاز به لوازم دارند اما مزدا 3 این گونه نیست.

Mazda3 kodo از بهترین ماشین های 2020مزدا 3 kodo به عنوان یک اتومبیل سدان و هاچ بک در دسترس نیست، سرعت خاصی ندارد اما رانندگی آن بسیار راحت است. فرمان و سیستم تعلیق خودرو با سرعت بی نظیری به سایر اتومبیل های موجود در این کلاس پاسخ می دهد و بسیار کارآمد است. موتور آن دارای چهار سیلندر 2.7 لیتری تنفس طبیعی و 2.5 لیتری توربو شارژ است. قدرت آن 250 اسب بخار است.

از نکات جالب این اتومبیل این است که خریداران می توانند از بین چرخ جلو محرک یا چهار چرخ متحرک یکی را انتخاب کنند. زبان طراحی kodo زیبا و متمایز است بدون اینکه متوسل به لقب های بیش از حد در ظاهر باشد. فضای داخلی آن کمی ساده است اما کابینش به طرز معقولی طراحی شده است. استفاده از سیستم های تعویه شده در آن آسان است و مشکلی به وجود نمی آورد.

مزدا 3 kodo دارای سیستم کمک راننده الکترونیکی نیز هست که در بسیاری از اتومبیل های امروزی شاهد آن هستیم. از سیستم های تعویه شده در آن می توان به کنترل سرعت تطبیقی ، کمک برای رانندگی در بین خطوط ، هشدار خروج از خط ، ترمز اضطراری خودکار و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.

Ford F-150 یکی از ماشین های برتر 2020

بهترین کامیون: فورد F-150

یکی دیگر از بهترین ماشین های 2020 اتومبیل فورد F-150 است. این اتومبیل همه چیزش خوب است ولی مناسب افرادی هست که بدنبال اتومبیل باری هستند.

فورد F-150 برای دهه ها پرفروش ترین وسیله نقلیه در ایالات متحده آمریکا بوده است و به راحتی می توان متوجه شد که چرا افراد زیادی علاقه مند به خرید این ماشین غول پیکر هستند. این اتومبیل در هیچ ویژگی پایه ای اولین نیست ولی در تمام زمینه ها عملکرد خوبی از خود بجا می گذارد.

Ford F-150 یکی از ماشین های برتر 2020فورد F-150 از یک موتور V6 توربو شارژ در زیر کاپوت خود استفاده می کند. اتومبیل گشتاور کافی دارد و پاسخ سریعی به گاز می دهد. قدرت آن بقدری است که می توانید یک قایق را بکسل کنید. این اتومبیل دارای 2 مدل دیگر با قدرت متفاوت نیز هست که دست خریدار را در انتخاب باز می گذارد.

فورد F-150 دارای بدنه آلومینیومی است که به گفته فورد در مقایسه با بدنه فولادی معمولی بیش از 700 پوند صرفه جویی می شود. همچنین در این اتومبیل از یک سیستم تعلیق خوب استفاده شده است. سواری آن نیز بسیار نرم و راحت است و ظاهر اتومبیل نیز نسبت به نسخه سنتی طراحی خوبی دارد.

سیستم الکترونیک ماشین دارای یک منوی کاملا ساده است. در داشبور یک صفحه نمایش لمسی پاسخگو به کار رفته است. طرح کلی داشبورد استفاده از صفحه و کنترل های آنالوگ را آسان می کند. در این خودرو همچنین از سیستم دوربین فراگیر و Pro Trailer Backup Assist استفاده شده است. که به کمک آن می توان در بعضی از مواقع کنترل ماشین را به دست آن سپرد. در کل کیفیت سواری و قدرت و طراحی فورد F-150 راضی کننده است.

توجه داشته باشید که نسل فعلی فورد F-150 تقریبا در پایان چرخه عمر خود قرار دارد. مدل نسل چهاردهم با فناوری بیشتر، طراحی جدید و برای اولین بار پیشرانه هیبریدی در سال 2021 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

Mercedes-Benz S یکی از بهترین ماشین های 2020

بهترین ماشین لوکس: مرسدس بنز S کلاس

مرسدس بنز S کلاس یکی دیگر از بهترین خودرو های سال 2020 است. این اتومبیل برای چندین دهه به عنوان گل سرسبد مرسدس بنز خدمت کرده است. این اتومبیل بسیار لوکس و زیبا است.

نسخه فعلی برای چندین سال پیش است ولی اخیرا قرار شده مدلی جدید با موتور های جدید و بسیاری از ویژگی های فنی دیگر به بازار عرضه شود.

Mercedes-Benz S یکی از بهترین ماشین های 2020مرسدس با رعایت شعار خود “یا بهترین یا هیچ چیز” بنز S را طراحی کرده است. این اتومبیل بدون توجه به اینکه راننده رانندگی می کند یا خود رانده می شود بسیار راحت است.

کابین خودرو بسیار جادار و کاملا روشن است و به اندازه خزانه بانک ها ساکت و هیچ صدایی از موتور به داخل کابین نمی آید. این خودرو راحت ترین صندلی های که می توانید در آن بنشینید را به شما ارائه می کند.

مرسدس کلاس S دارای چند مدل است. یکی از مدل ها سطح پایینی دارد با شش سیلندر زیر کاپوت، یک مدل دیگر دارای موتور V8 است که یک نمونه بسیار قدرتمند است. که هر دو مدل فوق لوکس هستند که با نشان میباخ عرضه می شود. علاوه بر این ها مدل های سدان، کوپه و کانورتیبل را ارائه می دهد.

مرسدس بنز، کلاس S جدیدی را برای سال 2021 معرفی می کند.

Subaru Outback یکی از بهتری ماشین های 2020

بهترین واگن: سوبارو Outback

یکی دیگر از بهترین ماشین های 2020 سوبارو مدل Outback است. این خودرو یک ماشین استیشن است، سوبارو سالها خودرو استیشن تولید می کند که با کسب تجربه از این چندین دهه مدل Outback را تولید کرده است. این اتومبیل به بهترین استیشن موجود در ایالات متحده آمریکا تبدیل شده است.

Outback تلاش می کند که برای همه افراد بهترین باشد و در بیشتر موارد موفق هم شده است. سوبارو Outback به لطف سیستم چهار چرخ محرک متقارن نسبتا مقرون به صرفه، کاملا کارآمد و فوق العاده توانمند است.

Subaru Outback یکی از بهتری ماشین های 2020این خودرو برای سال 2020 دوباره طراحی شده است و به روز رسانی ها شامل یک صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی موجود در داشبورد ماشین است. که در آن سیستم سرگرمی و StarLink Subaru را نمایش می دهد. کاربران ماشین می توانند آیکون های موجود در منوی صفحه را مانند تلفن های هوشمند مرتب کنند. امکان اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi نیز در آن تعبیه شده است.

سیستم الکترونیک خودرو که از قبل در آن بارگیری می شود دارای اطلاعاتی در مورد بیش از 400 پارک مل در ایالات متحده آمریکا است. همچنین دارای تاریخچه و موارد برجسته هر مکان نیز می باشد که در نوع خود جالب است. به لطف سطح بالای ماشین (8.7 اینچ) حرکت در داخل پارک ها نباید کار مشکلی باشد.

موتور سطح ابتدایی سوبارو Outback یک موتور تنفس طبیعی 2.5 لیتری است. این خودرو دارای 182 اسب بخار قدرت است و گشتاور آن نیز 176 پوند است. این مقدار برای خودرو ای در این اندازه زیاد نیست بنابراین خریداران می توانند با یک موتور توربو شارژ 2.4 لیتری به قدرت 260 اسب بخار و گشتاور 277 پوند برسند.

Toyota Prius یکی از بهترین ماشین های 2020

بهترین هیبرید: تویوتا پریوس

تویوتا پریوس یکی دیگر از بهترین ماشین های 2020 است. نام پریوس مترادف با کلمه “ترکیبی” است و برای این نام گذاری دلیل خوبی دارد. این هیبریدی پرفروش تویوتا بیش از هر چیز به مصرف سوخت توجه کرده است. هر چند از نظر کارایی نیز موفق عمل کرده است.

پریوس کم مصرف ترین هیبریدی ساخته شده است. این خودرو از نظر محیط زیستی نیز موفق عمل کرده و برای دوست داران محیط زیست بسیار Toyota Prius یکی از بهترین ماشین های 2020مباسب است. تویوتا این کار را به لطف سیستم Hybrid Synergy Drive انجام می دهد. پریوس دارای یک موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر است که راندمانش 40% است که این راندمان بسیار بالاتر از اکثر موتورهای دیگر است.

پریوس همچنین درگ بسیار کم 0.24 را بدست می آورد یعنی نسبتا آیرودینامیک است که به بهبود کارایی کمک می کند. طراحان تویوتا با حفظ یک کابین جادار و شکل مفید هاچ بک موفق به انجام این کار شده اند.

نسل فعلی پریوس نیز به لطف تغییراتی مانند مرکز ثقل پایین تر و پیشرفته تر بودن سیستم تعلیق عقب ، بسیار قابل توجه تر از مدل های قبلی است. مانند سایر مدل های تویوتا، پریوس نیز مجموعه ای از ویژگی های کمک راننده Toyota Safety Sense (شامل کروز کنترل تطبیقی و سیستم قبل از برخورد با ردیابی عابر پیاده) را به عنوان تجهیزات استاندارد دریافت می کند.

تویوتا پریوس هنوز هم یک قهرمان برتر مصرف سوخت است. تاکید نسخه فعلی پریوس بر هندلینگ اسپرت و فناوری، این خودرو را به اتومبیلی بهتر از هر لحاظ نسبت به زمان قبل کرده است.

Jeep Wrangler یکی از بهترین ماشین های 2020

بهترین SUV: جیپ Wrangler

یکی دیگر از بهترین ماشین های 2020 جیپ Wrangler است. ریشه های این ماشین به ویلیز اصلی برمی گردد که در طول جنگ جهانی دوم ساخته شده است. این خودرو طی چندین سال و نسل گذشته اش به طور قابل توجهی تکامل یافته است.

جیپ Wrangler در سال 2018 باز طراحی شده است. این خودرو از دسته آفرود می باشد که هم مقرون به صرفه است و هم بی نظیر حتی مدل ضعیف تر آن که دارای موتور توربو دیزل است نیز نسبتا کارآمد است.

Jeep Wrangler یکی از بهترین ماشین های 2020نسخه استاندارد Wrangler شامل 2 مدل است، یکی نسخه دو در و دیگری چهار در، که نسخه چهار در کمی بزرگتر است. این خودرو همچنین دارای یک مدل وانت به نام گلادیاتور است. همه مدل ها یا با یک روکش نرم در انتهای خودرو یا با یک پایه سخت در انتهای خودرو کارخانه را ترک می کنند (یک صفحه نرم با هزینه اضافی ارائه می شود). این کار Wrangler را به یکی از مقرون به صرفه ترین کانورتیبل های موجود در بازار تبدیل می کند. خریدارانی که قصد آفرود سواری دارند،می توانند با خریدن قطعات از خود جیپ یا خریدن قطعات از تامین کنندگان بازار خودرو خود را شخصی سازی کنند که نکته قابل توجه لیست ظاهرا بی پایان این خودرو برای شخصی سازی است.

مدل Sport این خودرو دارای سطح پایین تری است که برای رفت و آمد در داخل شهر راحت تر است ولی اگر قصد شما ماجراجویی است مدل استاندارد Wrangler را به شما توصیه می کنیم. تقریبا بهترین انتخاب شما در SUV خودرو Wrangler است.

Audi R8 یکی از بهترین ماشین های 2020

بهترین ماشین اسپرت: آئودی R8

یکی دیگر از بهترین ماشین های 2020 آئودی R8 می باشد. این خودرو برای کسانی مناسب است که بدون از بین بردن راحتی عملکرد بالایی می خواهند.

آئودی R8 یک ناهنجاری است. آئودی خودرویی ساخته است که ظاهر آن یک ماشین لوکس دو در است ولی قدرتش به اندازه یک هایپر.

آئودی R8 یک کوپه است با چین و چروک های تیز، در این خودرو از الیاف کربن استفاده شده و موتور دز وسط کاپوت قرار دارد تا از این لحاظ مانند دیگر Audi R8 یکی از بهترین ماشین های 2020خودرو های اسپرت باشد. آئودی R8 دز زیر کاپوت خود یک موتور V2 با حجم 5.2 لیتری استفاده می کند. قدرت آن 562 اسب بخار است و 406 پوند گشتاور آن است. گشتاور آن به چهار چرخ از طریق یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه اعمال می شود. مدت زمان رسیدن سرعت از صفر تا 60 مایل 3.4 ثانیه است. حداکثر سرعت آن 201 مایل در ساعت است. اگر این کافی نیست آئودی مدلی دیگری با قدرت 602 اسب بخار را نیز ارائه می کند.

در داخل کاببین خودرو صدای غرش موتور را می شنوید که سرعت و قدرت ماشین را به سرنشین منتقل می کند. در داخل داشبورد خودرو یک صفحه نمایش 12.3 اینچی تعبیه شده که امکان دسترسی به هر عملکرد وسیله نقلیه را می دهد. این صفحه نمایش بزرگ باعث شده از شلوغی داشبورد کاسته شود. سیستم Audi Drive Select میرایی تعلیق را تنظیم می کند تا در یک لحظه کیفیت سواری را از حالت ملایم به حالت تهاجمی تبدیل کند. این سیستم از فناوری پیشرفته ای برخوردار است.

با قیمت کمتر از 200000 دلار ، آئودی R8 چالش های مک لارن 570S ، پورشه 911 Turbo S ، Acura’s NSX ، استون مارتین V12 Vantage S و مرسدس-AMG GT R. را به خود جلب می کند. هر کدام از این اتومبیل ها بسیار سریع ، جذاب و مطلوب است ، اما R8 تنها ابرخودروی است که به اندازه یک خودرو در پیست هیجان انگیز است.

honda accord یکی از بهترین ماشین های 2020

بهترین سدان: هوندا آکورد

هوندا آکورد یکی دیگر از بهترین ماشین های 2020 است. هوندا آکورد در کنار رقیب خود ، تویوتا کمری ، مدت هاست که گزینه ی پیش فرض برای تعداد زیادی از خریداران اتومبیل در ایالات متحده امریکا است. نام آکورد آنچنان با کیفیت و قابلیت اطمینان همراه است هوندا به راحتی آن را به فروش می رساند. حتی اگر صندلی ها را با پوششی زبر شوشانده باشد. اما جدیدترین آکورد قطعاً شهرت خود را به دست آورده است.

honda accord یکی از بهترین ماشین های 2020هوندا با آخرین باز طراحی این خودرو مجدد به آن ذوق و شوق اضافه کرده است. این طراحی هم فوق العاده شایسته است و هم تاحدودی کسل کننده. مدل فعلی نشانه های کوچکی از هوندا سیویک در خود دارد که ظاهر شیک تری به آن بخشیده است. در این طراحی هوندا فضای پای عقب و فضای صندوق عقب را افزایش داده است.

هوندا آکورد هم از نظر فناوری و هم از نظر فنی ارزش خوبی دارد. آکورد مجموعه ای از ویژگی های ایمنی هوندا سنسینگ (ترمز کاهش برخورد به جلو ، کاهش مسیر خروج از جاده ، کروز کنترل تطبیقی ، کمک نگهدارنده خط و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی) را در خود جا داده است. علاوه بر آنها یک دوربین پشتیان نیز در سیستم خود جا داده است.

در داشبورد آکورد یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی استاندارد تعبیه شده است که امکان دسترسی به ویژگی های ماشین را آسان کرده است.

Tesla Model 3 یکی از بهترین ماشین های 2020

بهترین سدان برقی: تسلا مدل 3

یکی دیگر از بهترین ماشین های 2020 تسلا مدل 3 است. این خودرو اولین ماشین الکتریکی است که وعده های خودروهای مدل بالا را می دهد ولی قیمت پایینی دارد.

Tesla Model 3 یکی از بهترین ماشین های 2020تسلا مدل 3 در طراحی بیرونی شیک و در طراحی داخلی مجلل است. رانندگی با آن بسیار سرگرم کننده است. حداکثر سرعت در درسترس نیز 322 مایل بر ساعت است. اما این ویژگی ها فقط نقطه شروع ماجرا است. تسلا مدل 3 زمانی شما را واقعا تحت تاثیر می گذارد که با ویژگی های نوآورانه آن در راحتی و ایمنی (شامل برخی از بهترین وسایل کمک رانندگی نیمه مستقل در صنعت خودرو سازی) آشنا شوید.

با استفاده از به روزرسانی های بی شمار تسلا، این خودرو همیشه در حال پیشرفت است و می توانید مطابق نیاز و خواسته خود آن را پیکربندی کنید حتی پس از این که این خودرو را خریدید.

تسلا سه مدل از مدل 3 را با نام های استاندارد Range Plus ، Long Range و Performance ارائه می دهد. اولی دارای پیشرانه چرخ عقب است ، در حالی که دو مورد آخر دارای چهار چرخ محرک است. در سریعترین مدل این خودرو زمان لازم برای رسیدن سرعت از صفر تا 60 مایل در حدود 3.2 ثانیه است که در نوع خود بی نظیر است.

تسلا طراحی داخلی این خودرو را خیلی ساده و به دور از شلوغی انجام داده است. این امر باعث شده سرشینان با دکمه های زیاد روی داشبورد گیج نشوند. این امر یک نکته مثبت در طراحی های جدید است.

Ford Mustang یکی از بهترین ماشین های 2020

بهترین کوپه: فورد موستانگ

فورد موستانگ یکی دیگر از بهترین ماشین های 2020 است. این ماشین یک نماد است، نمادی از قدرت البته این بدان معنی نیست که همه نسخه های آن خوب است. هرچند مدل آخر آن از خوبهای این دسته است.

Ford Mustang یکی از بهترین ماشین های 2020فرد موستانگ کنونی در سال 2018 طراحی شده است که نسبت به نسخه قبلی که در سال 2015 طراحی شده بود به طرز چشمگیری تغییر کرده است. در این طراحی روحیه دهه 1960 اصلی را می توان دید. از لحاظ عملکرد این خودرو یک کوپه برجسته در قرن 21 را به ما نشان می دهد.

موستانگ ها تقریبا همیشه در رانندگی سریع در یک مسیر مستقیم خوب عمل می کنند. اما فورد با نصب یک سیستم تعلیق عقب مستقل (با میراگرهای تطبیقی به عنوان بخشی از پکیج عملکرد اختیاری) مشکل مسیرهای پیچ در پیچ را حل کرده، سیستم الکترونیک آن نسبت به تلاش های قبلی خودرو ساز پیشرفت بزرگی است.

در این مطلب سعی کردیم بهترین ماشین های سال 2020 در زمینه های مختلف را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم .

نظر شما در مورد برترین ماشین های سال 2020 چیست؟ نظرات خودر را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط