بیوگرافی آراس بولوت اینملی و حقایق جالب زندگی شخصی اش

3.5/5 - (15 امتیاز)

آراس بولوت اینملی در ۲۵ آگوست ۱۹۹۰ در استانبول به دنیا آمد.یک خواهر بزرگتر به اسم یشیم و یک برادر بزرگتر که مثل خودش بازیگره به اسم اوروچ دارد. در این بخش از معرفی بازیگران سایت حالیشه امروز تصمیم گرفتیم به معرفی بیوگرافی این بازیگر بپردازیم

دوره ی دبیرستانش رو در دبیرستان بشیکتاش آنادولی تموم کرده.و تو دانشگاه فنی استانبول در رشته مهندسی هواپیما در حال تحصیله. اینملی بعد از اینکه بازیگر شد تصمیم گرفت یه مدت مرخصی تحصیلی بگیره.برای اولین بار در سریال کوچه های پشتی جلوی دوربین رفت.

در سال های ۲۰۱۰_۲۰۱۳ با سریال روزی روزگاری مشهور شد.در سالهای ۲۰۱۳_۲۰۱۴ در سریال حریم سلطان در نقش شاهزاده بایزید حلوی دوربین رفت. و بعد از اون در سریال مارال به همراه هازال کایا به عنوان نقش اول ایفای نقش کرد.

بعدها در سریال های نفوذی و چوکور درخشید.ارس بولونت اینملی این روزا هم به همراه اصلی انور برای ضبط آگهی بازرگانی جلوی دوربین رفت.

در ۱۹ سالگی با صحنه آشنا شد.با بازی در سریال هایی که ریتینگ بالایی داشتند تو ذهن همه جا گرفت.آراس بولوت اینملی که بیشتر نقش های عاصی و پرهیجان بازی میکنه میگه تو زندگی شخصیش هرچه قدر بالغتر میشه آرومتر میشه.

آرس بولوت اینملی که تو حرفه اش با قدمهای محکم در حال پیشرفته ،علی رغم جوان بودنش با پروژه های بزرگ اسمش سر زبون هاست و با بازیگریش و جذابیتش تو ذهن همه جا گرفته.

هنر رو به صورت ژنتیکی داره!

حقایق جالب زندگی شخصی آراس بولوت اینملی

خواهر بززگتر آراس بولوت اینملی خواننده و برادر بزرگترش اوروچ اینملی هم بازیگر هستن.همچنین تو خونواده مادریش هنرمندای زیادی مثل میرای دانر وجود دارن.(میرای دانر بازیگر جوون ترکیه ای که در سریال وطنم تویی در نقش هلال هنرنمایی کرده بود دختردایی ارس بولوت است.)

بعد از اینکه از دبیرستان بشیکتاش آنادولو فارغ التحصیل شد از رشته مهندسی هواپیما از دانشگاه فنی استانبول قبول شد و همچنان در حال تحصیل است.میتونیم بگیم هم تو زمینه تحصیلات هم تو زمینه ی کار خیلی تلاشگر و زحمتکشه.

هرکس اونو بشناسه میدونه که طرفدار پرو پا قرص بشیکتاشه. از صمیم قلبش طرفدار تیم محبوبشه….سعی میکنه هر موقع تونست بره مسابقاتو از نزدیک تماشا کنه و از تیم محبوبش حمایت کنه.این بازیگر جوان از شبکه های اجتماعی هم از تیم محبوبش حمایت میکنه.

علاقه ای که به برادر زاده ها و خواهرزاده هاش داره یه جور دیگه س !

برای این بازیگر جوون که هم دایی و هم عمو است.برادر و خواهرزاده هاش آدا و توغرا یه طرف، دنیا یه طرف. آراس بولوت که خیلی به خانواده اش وابسته است سعی میکند همیشه باهاشون وقت بگذرونه و از شبکه های اجتماعی عکسهای قشنگ به اشتراک بذاره .

حقایق جالب زندگی شخصی آراس بولوت اینملی

چطوری کشف شده؟

زینب گونای تای درتست ها سریال روزی روزگاری ارس بولوت اینملی را دعوت کرد.بعد از اینکه آراس در تست شرکت کرد شایستگی ش را برای نقش ثابت کرد.و با نقش مته جلوی اکران رفت.

آراس بولوت اینملی که برای اولین بار در نقش مته در سریال روزی روزگاری جلوی دوربین رفت بعدها در سریال پرطفدار و قدرتمند حریم سلطان و به دنبال آن در سریال مارال به عنوان نقش اول ظاهر شد .همچنین در فیلمهای محمود و مریم و همه اومدن؟ ایفای نقش کرده است.

ارس میگه تو زندگیش از هیچ چیز به اندازه ریاکاری و بی عاری بدش نمیاد.

به اندازه ی بازیگریش صداشم خوبه!

آراس بولوت اینملی با بیگه اونال بازیگر سریال تو در خانه م را بزن در رابطه است.

 آراس بولوت اینملی

در چه سریال های بازی کرده است ؟

در سریال کوچه های پشتی در نقش شرف به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت.

در سالهای ۲۰۱۰_۲۰۱۳ در سریال روزی روزگاری در نقش مته آکارسو به عنوان بازیگر مکمل حضور داشت.

در سالهای ۲۰۱۳_۲۰۱۴ در سریال حریم سلطان در نقش شاهزاده بایزید به عنوان بازیگر مکمل حضور داشت.

در سال ۲۰۱۵ در سریال مارال: قشنگترین داستانم در نقش سارپ آلتان به عنوان بازیگر نقش اول مرد ایفای نقش کرد.

از سال ۲۰۱۶ _۲۰۱۷ در سریال نفوذی در نقش امید ییلماز و مرت کاراداغ به عنوان بازیگر نقش اول ایفتی نقش کرد .

از سال ۲۰۱۷ تا کنون در سریال چوکور در نقش یاماچ کوچوالی به عنوان بازیگر نقش اول مرد ایفای نقش کرد.

 آراس بولوت اینملی

در چه فیلم هایی بازی کرده است ؟

در سال ۲۰۱۳ در فیلم محمود و مریم در نقش محمود به عنوان یازیگر نقش اول ایفای نقش کرده است.

در سال ۲۰۱۳ در فیلم همه اومدن؟ در نقش احسان به عنوان بازیگر نقش اول مرد حضور داشت.

در سال ۲۰۱۷ در فیلم سرور مرغ آبی ها در نقش آتش به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت.

در سال ۲۰۱۹ در فیلم معجزه هفتمین سلولدر نقش ممو به عنوان بازیگر نقش اول حضور داشت.

مطالب مرتبط