محصولات برند جوردانی گلد اوریفلیم

محصولات برند جوردانی گلد اوریفلیم
امتیاز دهید post

پرفیوم زنانه جوردانی گلد اسنزا اوریفلیم Giordani Gold Essenza

پرفیوم زنانه اوریفلیم مدل Giordani Gold Essenza با رایحه گرم و شیرین مناسب فصل های خنک سال هستند. پس از اولین اسپری از Giordani Gold Essenza روی پوست و محل نبض‌تان بوی شکوفه پرتقال را احساس خواهید کرد. در این لحظات، نت‌های میانی به آهستگی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیبی منحصر به فرد از رایحه گلها تشکیل‌ شده‌اند. این نت از چوب توسکا ساخته‌ شده‌اند. اصلالت مهمترین دغدغه در موقع خرید ادکلن اسنزا است. هر چه در زمینه عطر و ادکلن آشنا باشیم باز امکان این وجود دارد که فرق بین عطر اورجینال و تقلبی را متوجه نشیم لذا بهترین راه حل برای این موضوع خرید عطر از فروشگاه اینترنتی شیکولات است. قیمت عطر و ادکلن نیز نگرانی دیگری است که سودجویان از این حربه استفاده میکنند که به مشتریان خود بقبولانند هر چه قیمت عطر بالاتر باشد آن عطر اصل و اورجینال است. براحتی با تبدیل قیمت جهانی عطر متوجه قیمت عطر اصل خواهیم شد و فروشگاه اینترنتی شیکولات نیز با قیمت های خود سعی کرده صادقانه با کیفیت ترین محصول را در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

کرم پودر اوریفلیم مایع سیلک جوردانی گلد Liquid Silk Giordani Gold

کرم پودر مایع جوردانی گلد با spf12 محصولی جدید با فرمولاسیونی منحصر به فرد از کمپانی اوریفلیم می‌باشد ،سبک با پوششی فوق العاده عالی تا ریزترین نقاط پوست را پوشش میدهد. بسیار کم چرب حاوی ترکیبات جاذب که چربی سطح پوست را کاملا محو کرده و پوششی مات و طبیعی تا ساعاتی طولانی به ارمغان می آورد. دارای خاصیت مرطوب کنندگی دارای اس پی اف 12 مناسب پوست های معمولی و چرب این کرم پودر به شکل موس میباشد کاملا ابریشمی و سبک

 

مام رول دئودورانت زنانه جوردانی گلد اوریفلیم Giordani Gold

بزرگترین تفاوت مام دئودورانت زنانه جوردانی گلد اوریفلیم Giordani Gold با سایر برندها در اینست که تعریق را مختل نکرده و باکتری هایی که عامل بوی نامطبوع هستند را از بین می برند. همچنین فاقد ترکیبات الکل بوده و ایجاد تیرگی نمی کنند. دئودورانت 24 ساعته با بوی ادکلن ولار تجربه ای دوست داشتنی برای شما خواهد بود. احساسی از تازگی را روی پوست خود تجربه کنید. حس تازگی و طراوت را به شما هدیه خواهد کرد با رایحه گلهای سفید، شکوفه پرتقال و چوب. تمام محصولات اوریفلیم موجود در فروشگاه اینترنتی شیکولات اورجینال و اصل می باشد.

مطالب مرتبط