معرفی کامل فیلم روزی روزگاری آبادان

امتیاز دهید post

روزی روزگاری آبادان فیلمی به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و به تهیه‌کنندگی عبدالله اسکندری و علی اوجی محصول سال ۱۳۹۹ است این فیلم احتمالاً در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

یش از هرچیز به‌خاطر نام حمیدرضا آذرنگ به عنوان یک هنرمند به‌نام در عرصه تئاتر است که فیلم کنجکاوی‌برانگیز به نظر می‌رسد. فیلم آذرنگ تبلیغات رسانه‌ای خوبی هم داشته و اخبار مختلفش نام آن را بر سر زبان‌ها انداخته.  فیلم‌های اول و دومی که امسال ساخته شده‌اند، کمتر از سال‌های گذشته جالب توجه‌اند و کنجکاوی‌برانگیز بودن فیلم آذرنگ همانقدر که به حضور او پشت دوربین مربوط است به فقر فیلم خوب در بخش نگاه نو و فیلم‌های اول و دوم هم ربط پیدا می‌کند.

ضمن اینکه ترکیب بازیگران فیلم هم جالب توجه است. حضور معتمدآریا و محسن تنابنده در کنار یکدیگر هیجان‌انگیز به‌نطر می‌رسد و باید دید در بستر داستان چطور از آب درآمده.

خلاصه داستان روزی روزگاری آبادان

خانواده پنج نفری مصیب چرخیده در آخرین روز سال مشغول خرید شب عید هستند، اما به دلیل حال بد مصیب که ناشی از گرفتاری‌اش به مواد مخدر است کشمکشی میان آن‌ها در می‌گیرد و در اوج تلاش خیری مادر خانواده برای به آرامش رساندن خانواده به ناگاه اتفاقی غیرمنتظره همه آن‌ها را غافلگیر می‌کند و …

بازیگران فیلم روزی روزگاری آبادان

فاطمه معتمدآریا، محسن تنابنده، الهام شفیعی، هیراد آذرنگ، سهیل جمالی، امیرحسین ابراهیمی

حمیدرضا آذرنگ (زاده ۲ خرداد ۱۳۵۱) نمایشنامه‌نویس، کارگردان، و بازیگر تئاتر و سینما ایرانی است. آذرنگ جایزه بازیگری جشن خانه سینما را برای بازی در فیلم ملکه به دست آورده و تا کنون برنده پنج جایزه از جشنواره تئاتر فجر در زمینه‌های متعددی چون نویسندگی و بازیگری شده‌است. او که کارگردان بسیاری از تئاتر ها بوده این بار با کارگردانی فیلم سینمایی به سینما بر می گردد.

 

عوامل فیلم روزی روزگاری آبادان:

کارگردان: حمیدرضا آذرنگ، تهیه کنندگان : عبدالله اسکندری ، علی اوجی ، فیلمنامه نویس: حمیدرضا آذرنگ، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، چهره پرداز: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: سهیل دانش اشراقی ، تدوین: سپیده عبدالوهاب، صدابردار: بابک بنی اردلان، صداگذار: بهمن بنی اردلان، موسیقی: حسام ناصری ، جلوه های ویژه میدانی: علیرضا موسوی، جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، منشی صحنه : ساناز هرندی، برنامه ریز : حمید شوریده ، عکاس: سارا ایوانی و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی.

مطالب مرتبط