معرفی کامل فیلم شیشلیک

امتیاز دهید post

شیشلیک فیلمی در ژانر کمدی سیاه به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، نویسندگی امیرمهدی ژوله و کارگردانی محمدحسین مهدویان محصول سال ۱۳۹۹است. این فیلم اولین تجربه محمدحسین مهدویان در قالب فیلم های کمدی می باشد. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

فیلم سینمایی شیشلیک Shishlik ، نام فیلمی کمدی ، درام – اجتماعی به کارگردانی (محمد حسین مهدویان) و تهیه کنندگی (محمدرضا منصوری) و نویسندگی (امیرمهدی ژوله) می باشد که در سال 1399 با سرمایه گذاری فیلم مارکت تولید گردیده است. شیشلیک یک کمدی اجتماعی است که همانند آثار قبلی مهدویان اثری پربازیگر است این فیلم با سرمایه گذاری “فیلم مارکت” تولید شده که پیش از این با برند “اول مارکت” تجربه سرمایه گذاری و تولید آثاری چون فیلم درخت گردو ، برنامه تلویزیونی دورهمی و سریال هیولا را داشته است و اخیرا با ایجاد برند فیلم مارکت وارد عرصه سرمایه گذاری و تولید فیلم، سریال و برنامه‌های تلویزیونی شده است. این فیلم برای اولین بار در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر 99 اکران شده است.

 

خلاصه داستان شیشلیک

یکی از اهالی شهرکی در حاشیه تهران، تحت تاثیر شرایط خاصی که از سوی رئیس کارخانه‌ای برایش رقم خورده است. طغیان کرده. در جستجوی رهایی خانواده‌اش برمی آید و…

بازیگران فیلم شیشلیک

رضا عطاران، ژاله صامتی، پژمان جمشیدی، جمشید هاشم پور، عباس جمشیدی فر، وحید رهبانی، مه لقا باقری

محمدحسین مهدویان متولد 1360 در بابل است. وی دانش آموخته کارشناسی کارگردانی سینما در دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد تهیه کنندگی از دانشکده صدا و سیما است. وی ساخت فیلم های مستند استخوان لای زخم، ثنا، آخرین روزهای زمستان را در کارنامه خود دارد که موفق به کسب بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از چهارمین جایزه بزرگ شهید آوینی، بهترین فیلم بلند از هشتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران، بهترین کارگردانی برای مستند داستانی از هفتمین جشنواره سینما حقیقت، بهترین دستاورد فنی و هنری از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و تدوین برای فیلم آخرین روزهای زمستان شده است.

 

عوامل فیلم شیشلیک:

فیلمنامه: امیرمهدی ژوله / مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز / تدوین: سجاد پهلوان‌زاده / طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان / صدابردار: هادی ساعد محکم / موسیقی: حبیب خزائی فر / طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طاری , محمدحسین کرمی / طراح چهره پرداز: شهرام خلج / عکاس: مجید مطلبی / جلوه های بصری: امین پهلوان زاده / طراح پوستر: محمدحسین هوشمندی / طراح لوگو: محمد روح الامین / سرمایه‌گذار: فیلم مارکت

مطالب مرتبط