«نبرد در دریاچه چانگ‌جین»؛ چهارمین فیلم پرفروش تاریخ چین

امتیاز دهید post

فیلم «نبرد در دریاچه چانگ‌جین» پس از فروش ۷۶۹ میلیون دلاری تنها در سه هفته به چهارمین فیلم پرفروش تاریخ چین تبدیل شد.

فیلم «نبرد در دریاچه چانگ‌جین» پس از سه هفته فروش در سینما‌های چین، در حال تبدیل شدن به سومین فیلم پرفروش سینمای چین است. این در حالی است که این فیلم برای سومین هفته متوالی در باکس‌آفیس کشور چین موفق عمل کرده است.

این فیلم با موضوع جنگی خود بین روز‌های جمعه و یکشنبه توانست ۷۳ میلیون دلار بفروشد تا مجموع فروش آن از روز اکران یعنی ۳۰ سپتامبر به ۷۶۹ میلیون دلار برسد. رده دوم باکس‌آفیس کشور چین به «کشورم، والدینم» با فروش ۱۴.۶ میلیون دلاری رسیده است که مجموع فروش آن از ۲۰۰ میلیون گذشت و به ۲۱۰ میلیون دلار رسید.

فیلم «نبرد در دریاچه چانگ‌جین» در حال حاضر چهارمین فیلم بزرگ کشور چین است که به موفقیت رسیده است و شرکت تهیه‌کننده آن، Imax با درآمد ۳۴.۶ میلیون دلاری از این فیلم، «نبرد در دریاچه چانگ‌جین» را چهارمین پروژه غیر انگلیسی خود معرفی کرده است.

آژانس فروش بلیت Maoyan پیش‌بینی کرده است که این فیلم به فروش ۸۴۳ میلیون دلاری خواهد رسید و اگر به این میزان از فروش برسد، از فیلم «سلام، مامان» به شدت جلوتر خواهد افتاد و تبدیل به دومین فیلم بزرگ چین خواهد شد. بزرگترین فیلم تمام دوران سینمای چین، فیلم «Wolf Warriors II» است که ۸۸۲ میلیون دلار فروش داشت.

رتبه سوم باکس‌آفیس این هفته چین به فیلم «نفرین توراندو» رسید که این هفته ۲.۳ میلیون دلار فروش داشت. فیلم‌های «داستان شنبه» و «تق، تق» هم در رتبه‌های چهارم و پنجم باکس‌آفیس این هفته چین قرار گرفتند.

مطالب مرتبط