بازیگر هالیوود محافظ جو بایدن می‌شود

امتیاز دهید post

جینا کارانو قرار است در فیلم جدید خود نقش یک مأمور امنیتی را بازی کند که وظیفه اش حفظ جان جو بایدن است.

اخراج از مندلوریان (The Mandalorian) دقیقاً جینا کارانو را از کار بیکار نکرده است. کارانو پس از کار بر روی یک فیلم وسترن با برنامه‌ریزی برای فیلمبرداری یک فیلم هیجان انگیز در اوایل سال ۲۰۲۲، به تازگی برای بازی در فیلم «پسرم هانتر» (My Son Hunter)، یک فیلم بیوگرافی غیرمجاز از پسر جو بایدن، هانتر بایدن، انتخاب شده است. این بازیگر نقش خود را در ویدیویی که در یوتیوب منتشر شده است، اعلام کرد.

«پسرم هانتر» توسط رابرت دیوی کارگردانی می‌شود و فِلیم مک‌آلیر و آن مک‌الهینی تهیه‌کننده آن هستند. این فیلم داستان پسر رئیس جمهور ایالات متحده را دنبال می‌کند که وارد سبک زندگی ظاهراً رسواکننده خود می‌شود. کارانو در این فیلم نقش یک مأمور سرویس مخفی جهانی را بازی می‌کند و به بازیگرانی که قبلا اعلام شده بود از جمله لورنس فاکس، در نقش هانتر بایدن و جان جیمز در نقش جو بایدن می‌پیوندد.

کارانو درباره انتخاب خود به عنوان بازیگر این فیلم در مصاحبه‌ای با ددلاین (Deadline) گفت: داستان، بازیگران، گروه، مردم، این چیزی است که هنر را عالی می‌کند و این کاری است که ما انجام می‌دهیم. من از اینکه با بازیگران باورنکردنی، یک کارگردان بینا و چند دوست تازه پیدا شده به عنوان تهیه‌کننده کار می‌کنم، هیجان‌زده هستم. فیلمنامه فوراً برای من جذاب و به‌شدت خنده‌دار بود، مخصوصاً بعد از اینکه در سال ۲۰۲۰ به تازگی در معرض قلمرو سیاسی قرار گرفتم.

وی افزود: رابرت دیوی کسی است که به محض اینکه در فوریه ۲۰۲۱ از کار کنار گذاشته شدم، با من تماس گرفت. من برای حمایت از او و یکی از انسان‌های مورد علاقه‌ام، لارنس فاکس، قرارداد را امضا کردم. هر دوی آن‌ها همیشه بازیگرانی بوده‌اند که من تماشا کردنشان را دوست داشتم و حالا هر دو به دوستان و مربیان من تبدیل شده‌اند. این باعث افتخار است که در جریان چنین داستان جذابی قرار بگیرم.»

کارگردان رابرت دیوی همچنین گفت: وقتی به زن مدرن فکر می‌کنیم، به زنانی می‌اندیشیم که باهوش، زنانه، قوی، پرورش‌دهنده و آسیب‌پذیر هستند و دارای حس شوخ‌طبعی هستند. من با شناختن زنانی که به ملت ما خدمت کرده‌اند، افتخار می‌کنم… من بازیگری می‌خواستم که تماشاگران باور کنند قادر به محافظت از شخصیت نمادینی مانند جو بایدن باشد.»

جینا کارانو، یک مبارز حرفه‌ای MMA، شاید بیشتر برای بازی در نقش کارا دان در سریال جنگ ستارگان شناخته شود. پس از بازی در این شخصیت به مدت دو فصل، لوکاس‌فیلم پس از انتشار میم‌های بحث‌برانگیز آنلاین، کارانو را اخراج کرد که نتیجه آن کمپین رسانه‌های اجتماعی FireGinaCarano# بود. بسیاری از طرفداران طوماری را برای دیزنی امضا کردند تا او را به سریال بازگرداند و همبازی سابقش، جیانکارلو اسپوزیتو اخیراً او را به عنوان شخص مورد علاقه خود برای همکاری در مندلوریان معرفی کرد.

بعید است که کارانو به این زودی به دنیای جنگ ستارگان بازگردد، اما او در چند پروژه دیگر در آینده حضور خواهد داشت.

مطالب مرتبط