«روح سرگردان» باکس‌آفیس کره را از «انکانتو» دزدید

امتیاز دهید post

آمار باکس‌آفیس کره نشان می‌دهد که «روح سرگردان» از «انکانتو» دیزنی بهتر عمل کرده است.

«روح سرگردان» (Spiritwalker)، یک فیلم اکشن فانتزی درباره مردی است که هر دوازده ساعت یک بار با بدنی جدید از خواب بیدار می‌شود که توانست رتبه نخست باکس آفیس کره جنوبی در آخر هفته را به خود اختصاص دهد.

با توجه به اینکه «روح سرگردان» یکی از سه فیلم جدیدی بود که توانست اکران‌های خوب و قابل توجهی را به دست آورد، احتمالاتی مبنی بر ثابت ماندن بازار تئاتر کره را قوت بخشید.

براساس آمار و داده‌های Kobis، سرویس ردیابی سینما که توسط شورای فیلم کره (KOFIC) اداره می‌شود، «روح سرگردان» به کارگردانی یون جائه کیون، توانست در آخر هفته ۲.۱۶ میلیون دلار به دست آورد و ۳۱ درصد از کل بازار را به خود اختصاص دهد تا جایی که فقط در طول پنج روز اکران، ۲.۹۶ میلیون دلار فروش داشت.

آژانس فروش بلیت K – Movie تأیید کرده است که قراردادی برای مجوز ساخت «روح سرگردان» به لورنزو دی بوناونتورا، تهیه کننده هالیوود برای بازسازی نسخه انگلیسی این اثر بسته شده است.

این در حالی است که انیمیشن دیزنی، «انکانتو» (Encanto) با فروش ۱.۶۹ میلیون دلار در آخر هفته و ۲.۱۵ میلیون دلار در پنج روز توانست در جایگاه دوم قرار گیرد.

«هیچ چیز جدی» (Nothing Serious) دیگر اثر کره‌ای بود که توانست در آخر هفته، فروش ۱.۲۷ میلیون دلاری و فقط در پنج روز، یعنی از روز چهارشنبه تا یکشنبه فروشی ۱.۷۷ میلیون دلاری داشته باشد.

«شاید عشق» (Perhaps Love) که برترین فیلم پایان هفته گذشته بود با ۸۱ درصد سقوط در فریم دوم خود به فروش فقط ۴۰۰۰۰۰دلاری در پایان هفته رسید و جایگاه پنجم را از آن خود کرد؛ به طوری که این فیلم در مجموع، پس از ۱۲ روز فقط ۳.۹۷ میلیون دلار فروش داشت.

«جاودانه‌ها» (Eternals) فیلم مارول، از دیگر آثاری بود که با افت شدیدی روبرو شد و با فروش ۵۴۹ هزار دلاری، از رتبه دوم به چهارم رسید و با توجه به این که در طول ماه در حال اکران بود، توانسته است فروش ۲۶.۰ میلیون دلاری داشته باشد.

«تل ماسه» (Dune) با فروش ۳۶۸ هزار دلاری در این هفته، بعد از ۵ هفته اکران، به مجموع فروش ۱۲.۸ میلیون دلار رسید.

دیگر فیلم‌های کره‌ای نیز در ماه‌های دسامبر و ژانویه اکران خود را اعلام می‌کنند.

مطالب مرتبط