وقتی آنا د آرماس جانشین اسکارلت جوهانسون می‌شود

امتیاز دهید post

آنا د آرماس، در فیلم جدید شرکت اپل به جای اسکارلت جوهانسون بازی می‌کند.

آنا د آرماس بازیگر کوبایی سینمای جهان در فیلم «زمانی برای مردن نیست» (No Time to Die)، بیست و پنجمین سری فیلم جیمز باند درخشید.

او حالا در پی کناره‌گیری اسکارلت جوهانسون از فیلم جدید شرکت اپل به نام «Ghosted»، به تیم بازیگران این فیلم پیوسته است.

این بازیگر دوباره همبازی کریس اونز خواهد شد. این دو پیش از این در فیلم «چاقو‌ها بیرون» (Knives Out) با یکدیگر همکاری کرده بودند و این فیلم توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند و مورد توجه منتقدان واقع شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری ددلاین، اسکارلت جوهانسون به دلیل مشغله بالا و برنامه‌ریزی پیچیده‌اش، پروژه Ghosted را ترک کرد.

فیلم «Ghosted» قرار است توسط کارگردان «مرد موشکی» (Rocketman) دکستر فلچر ساخته شود.فیلمنامه آن را هم رت ریس و پاول ورنیک، نویسندگان فیلمنامه «سرزمین زامبی‌ها» (Zombieland) می نویسند. د آرماس تهیه‌کنندگی این کار را هم بر عهده خواهد داشت.

آنا د آرماس این اواخر فعالیت زیادی داشته است؛ چراکه در فیلم دیگری به نام «خاکستری» (The Grey)، ساخته برادران روسو برای پلتفرم اینترنتی نتفلیکس با کریس اونز همکاری کرده است و در یک فیلم هیجان‌انگیز دیگر به نام «آب‌های عمیق» (Deep Water) با بن افلک همبازی شده است.

علاوه بر این، د آرماس قرار است در اسپین‌آف سری فیلم‌های «جان ویک» به نام «بلرینا» (Ballerina) نقش اصلی را بازی کند و در فیلم «بلوند» (Blonde)، ساخته استودیوی نتفلیکس نقش مرلین مونرو را به عهده داشته باشد.

مطالب مرتبط