ماه رمضان با «مسافران شهر» همراه مردم هستم

امتیاز دهید post

نیلوفر شهیدی با دو سریال جدید «حکم رشد» و «مسافران شهر» به تلویزیون می آید.

نیلوفر شهیدی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی مراحل تولید سریال «ساعت ۱۱» ساخته سیروس حسین پور را پشت سر گذاشته و در حال حاضر به عنوان بازیگر در سریال «حکم رشد» ساخته حسن لفافیان حضور دارد. دانلود سریال جدید

نیلوفر شهیدی در گفتگو با خبرنگار صبا درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود اعلام کرد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «حکم‌ رشد» به کارگردانی حسن لفافیان هستم. بازی من در این سریال از آبان آغاز شده و احتمالاً تا اواخر فروردین ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: ثریا قاسمی، مه‌لقا باقری، شهین تسلیمی، مهرداد ضیایی و آزیتا ترکاشوند از جمله بازیگرانی هستند که من با آنها در سریال «حکم رشد» همبازی هستم. این مجموعه، داستانی اجتماعی-پلیسی دارد و تمام بخش‌های آن در تهران فیلمبرداری شده است.

ه گفته وی، «حکم رشد» قرار است از شبکه سه سیما روی آنتن رود.

وی در پاسخ به اینکه آیا به طور همزمان در فیلم یا سریال دیگری نقش آفرینی می‌کند، گفت: ترجیح می دهم در کار حرفه‌ای خود به صورت همزمان در دو کار حضور نداشته باشم چون معتقدم تمرکز روی یک کار بر کیفیت بازی ام تاثیر مثبت می‌گذارد.

این بازیگر درباره دیگر فعالیت‌های خود بیان کرد: در سریال تلویزیونی «ساعت یازده» به کارگردانی سیروس حسن پور که به «مسافران شهر» تغییر نام داده است، بازی کرده‌ام. این سریال به احتمال زیاد قرار است ماه رمضان ۱۴۰۱ از یکی از شبکه‌های سیما پخش شود. بازی من در این سریال بالغ بر یک ماه پیش به پایان رسید ولی تصویربرداری دیگر سکانس‌های «مسافران شهر» پس از پایان کار من هنوز در تهران ادامه داشت.

شهیدی تاکید کرد: این اثر، کاری اپیزودیک است که در پنج اپیزود چهار قسمتی پخش خواهد شد. دانلود سریال جدید

وی در پایان با اشاره به اینکه پیشنهاد بازی در فیلم و سریال جدید دارد، گفت: همان طور که قبل‌تر گفتم، با وجود پیشنهادهای مختلف ترجیح می‌دهم کارم در یک فیلم یا سریال به اتمام برسد و بعد از آن با تمرکز بیشتر در کار و پروژه جدید فعالیت کنم.

سریال «مسافران شهر» که در ماه رمضان ۱۴۰۱ از قاب شبکه پنج پخش می‌شود، مضامین مذهبی، انقلابی و حتی دفاع مقدس دارد و هنرمندانی همچون حمیدرضا محمدی، شهرام قائدی، ویدا جوان، حبیب دهقان نسب، آشا محرابی، زهره نعیمی، شهرزاد کمال زاده، اسماعیل محرابی، نیلوفر شهیدی، نسرین بابایی، پوراندخت مهیمن، رسول نجفیان، خیام وقار، حسین عابدینی و حامد احمدجو در آن نقش آفرینی می کنند.

مطالب مرتبط