کاترین بیگلو پشت دوربین برمی‌گردد

امتیاز دهید post

کاترین بیگلو پس از موفقیت جین کمپیون در دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی، دوباره پشت دوربین می‌ایستد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، کاترین بی گلو برای پروژه بعدی خود با نتفلیکس همکاری می‌کند تا شاید تجربه موفق جین کمپیون در دریافت جایزه دوم اسکارش، تکرار شود.

بی گلو اولین کارگردان زنی بود که سال ۲۰۱۰ جایزه اسکار کارگردانی را دریافت کرد وی که با فیلم «گنجه درد» این جایزه را برد، حالا قصد دارد فیلم «آرورا» را با اقتباس از رمانی مهیج و هنوز منتشر نشده از دیوید کوپ بسازد. دانلود فیلم خارجی

کوپ قرار است فیلمنامه این فیلم را هم بنویسد و آن را در فهرست فیلم‌های مطرح خود همچون «ماموریت غیرممکن»، «پارک ژوراسیک» و «اسپایدر من» وارد کند. رمان «آرورا» یا «شفق قطبی» قرار است ۷ ژوئن از سوی انتشارات هارپر کالینز منتشر شود و استیون کینگ از جمله چهره‌هایی است که از این کتاب تجلیل کرده است.

به گفته نتفلیکس این فیلم شخصیت‌هایی را دنبال می‌کند که با فروپاشی نظم اجتماعی کنار می‌آیند تا در برابر بحران فاجعه‌بار قدرتی که سراسر جهان را دربرگرفته بایستند.

داستان «آرورا» در ایلینویز می‌گذرد؛ جایی که یک مادر و پسر نوجوانش در پی یک قطعی عظیم برق با مشکلاتی مواجه می‌شوند. زندگی در پناهگاهی مجلل در دل بیابان که از قبل توسط برادر این زن برای مقابله با چنین رویداد آخرالزمانی در مقیاس جهانی و شخصی تعبیه شده، ماجراهایی را خلق می‌کند. دانلود فیلم خارجی

بی گلو آخرین بار سال ۲۰۱۷ فیلم «دیترویت» را درباره شورش‌های نژادی در سال ۱۹۶۷ در همین شهر ساخت و از آن زمان تاکنون دیگر فیلمی را کارگردانی نکرده و تنها به ساخت یک فیلم کوتاه اکتفا کرده است.

این کارگردان ۷۰ ساله در سال ۲۰۱۲ برای ساخت «۳۰ دقیقه نیمه شب» نیز نامزدی اسکار را کسب کرد. «نقطه شکست»، «تاریکی نزدیک» و «وزن آب» از دیگر فیلم‌های وی هستند.

تهیه کننده فیلم «آرورا» گرگ شاپیرو خواهد بود که تهیه کننده «گنجه درد» هم بود.

مطالب مرتبط