آکشی کومار فرش قرمز کن را از دست داد

امتیاز دهید post

کشی کومار ستاره سینمای بالیوود با مثبت شدن تست کرونایش از حضور در فرش قرمز جشنواره کن ۲۰۲۲ بازماند.

به نقل از ایندیا نیوز، آکشی کومار بازیگر بالیوودی با مثبت شدن آزمایش کووید -۱۹ برای دومین بار، امکان حضور در مراسم فرش قرمز جشنواره فیلم کن امسال را نخواهد داشت. وی پیش از این دقیقا سال پیش به دنبال ابتلا به کرونا در بیمارستانی در بمبئی بستری شد. سال پیش ۴۵ نفر از افراد گروه ساخت فیلم جدید وی «رام سیتو» نیز به کرونا مبتلا شده بودند.

کومار که قرار بود در جشنواره فیلم کن امسال در کنار چهره‌های سینمای هند از جمله پوجا هج، ای‌آر رحمان، شکار کاپور و وزیر اطلاعات و مطبوعات هند آرنورانگ تاکور شرکت کند، مجبور به انصراف از این حضور شده است.

وی در واکنش به خبر وضعیت کووید خود در رسانه‌های اجتماعی نوشت: واقعا مشتاق بودم که در غرفه هند در کن حضور یابم اما متاسفانه آزمایش کوویدم مثبت شده است. این هم می‌گذرد.

قرار بود بازیگران فیلم جدید وی در افتتاحیه هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن که ۱۷ ماه می برگزار می‌شود، روی فرش قرمز بروند. مامه‌خان خواننده مشهور فولکلور هند و بازیگرانی چون نوازالدین صدیقی، نایانتارا، تاماننا بهاتیا، وانی تریپاتی و ریکی کج آهنگساز برنده ۲ جایزه گرمی بخشی از گروه هندی حاضر در جشنواره امسال کن هستند.

هند امسال در بازار فیلم کن که از ۱۷ تا ۲۵ ماه می برگزار می‌شود، به عنوان کشور افتخاری حضور خواهد داشت.

در همین حال اکران درام تاریخی «پریت‌ویراج» که در آن آکشی کومار در کنار سانجی دات، سونو سود و منوشی چیلار بازی کرده و به کارگردانی چاندراپراکاش دوویدی ساخته شده از ۳ ژوئن در سینماها شروع می‌شود.

«رام سیتو» فیلم اکشن-ماجراجویی درباره ریشه‌های میراث تاریخی هند به کارگردانی آبیشک شارما نیز قرار است ۲۴ اکتبر امسال در هند و هم‌زمان با آن در ۲۴۰ کشور از طریق آمازون دیده شود. این اولین فیلمی است که با همکاری آمازون هند ساخته شده است.

هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن از امروز سه‌شنبه ۱۷ ماه می کارش را شروع می‌کند و تا شنبه ۲۸ ماه می ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط