تصویربرداری «دهان گشادها نمیگریند» به پایان رسید

امتیاز دهید post

تصویربرداری فیلم کوتاه «دهن گشادها نمیگریند» به کارگردانی منوچهر تیمورزاده به پایان رسید.

تصویربرداری فیلم کوتاه «دهان گشادها نمیگریند» به نویسندگی و کارگردانی منوچهر تیمورزاده و تهیه‌کنندگی علیرضا برازنده به پایان رسید.

این فیلم که سبک رئالیسم جادویی دارد، روایتگر شهری است که هر چیزی برای زندگی مرفه نیاز باشد در آنجا مجانی است اما باید از نمایندگی دستگاه گران قیمتی خرید و با بریدن دهان شکل لبخند را روی صورت ایجاد کرد، چون هیچ کس دراین شهر نباید غمگین باشد. نوازنده ای خیابانی برای خرید دستگاه و پاره کردن لبش همه زندگیش را از دست می دهد. زمانی که نشان عضویت شهر را می گیرد، عده ای که آرزوی رفتن به آن شهر را دارند برای او جشن می گیرند. اما او خودش را در مقابل یک انتظار کشنده می‌بیند.

محمد رضا اکبری، مینا سلیمی، فرناز رحمانی، رومینا قاسمی، عطا امینی، رضا صالحی دراین فیلم ایفای نقش می کنند.

عوامل فیلم کوتاه «دهان گشادها نمیگریند» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: منوچهر تیمورزاده، دستار اول کارگردان: مهدی دولتی، منشی صحنه: سپیده رستمی، مدیر تصویربرداری: حامد عزت خواه، دستیار تصویربردار: علیرضا محمدی، مجری نور: مهدی صادقی، دستیاران نور: سعید حاتمی علی محمدی، عکاس: فربد مرادی، طراح صحنه و لباس: مریم میر باقری، دستیاران صحنه: عرفان پروری، رامین نام پور، برنامه‌ریز: مرضیه حجازی، تدارکات: یحیی احمدیان، مجری طرح و مدیر تولید: رضارضائی جعفری، تهیه کننده: علیرضا برازنده.

مطالب مرتبط