نکاتی درباره لپ تاپ که در جای دیگری پیدا نخواهید کرد

امتیاز دهید post

https://okmedia.icu/

خرید لپ تاپ چیزی نیست که بتوان آن را سهل انگاری کرد. شما باید اطلاعات زیادی را در نظر بگیرید. خوشبختانه، این مقاله در اینجا به شما کمک می کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشید. برای نکات بیشتر به خواندن ادامه دهید.

ورزن لب تاب مهم است

هنگام خرید، وزن هر کامپیوتر را در نظر بگیرید. وزن اکثر لپ‌تاپ‌ها کمتر از 5 کیلوگرم است، که اگر در حال حرکت از رایانه خود استفاده کنید، مهم است. اگرچه برخی از لپ‌تاپ‌ها بر مسائل حرکتی تمرکز می‌کنند، اما این رایانه‌ها اغلب گران‌تر هستند. خرید کامپیوتری با صفحه نمایش کوچکتر را در نظر بگیرید.

به دنبال تخفیف ها و کوپن هایی باشید که ممکن است برای خرید ارزان تر لپ تاپ از آنها استفاده کنید. ممکن است هیچ یک از آنها وجود نداشته باشد، اما همچنان باید آنها را جستجو کنید. بهتر است با ذهن روشن وارد شوید تا بعداً متوجه شوید که توانایی ارزان خریدن 15٪ بیشتر را از دست داده اید.

در حالی که خرید یک لپ تاپ از طریق اینترنت به طور کلی ایمن در نظر گرفته می شود، شما واقعاً باید به این فکر کنید که چه کسی در زمان رسیدن به دستگاه شما سرویس می دهد. ارسال مجدد آن به فروشنده یا مستقیماً به سازنده به این معنی است که حداقل روزها مجبور خواهید بود بدون لپ‌تاپ بمانید. اگر می توانید خرید زیادی داشته باشید و نگرانی کمتری در مورد تعمیر داشته باشید، یک خرده فروش محلی را در نظر بگیرید.

نکاتی درباره لپ تاپ که در جای دیگری پیدا نخواهید کرد

اگر پد خنک کننده داشته باشید لپ تاپ شما بیشتر دوام می آورد. اگر کامپیوتر لپ تاپ شما خیلی داغ شود، ممکن است خراب شود. یک سرمایه گذاری کوچک 20 دلاری می تواند کامپیوتر شما را خنک نگه دارد و به درستی کار کند.

یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن قیمت مناسب در لپ‌تاپ مورد نظرتان، مقایسه قیمت است. مانند بسیاری از چیزهای دیگری که می‌خرید، می‌توانید به راحتی به سایت مقایسه قیمت بروید و قیمت لپ‌تاپ مورد نظر خود را در چندین سایت مقایسه کنید. می توانید آنها را در کنار هم ببینید تا تصمیم بگیرید که چه چیزی برای نیازها و بودجه شما بهترین است.

قبل از اینکه پول خرج کنید، لپ تاپ مورد نظر خود را تست کنید. اکثر مردم هنگام خرید کامپیوتری مفهوم ارگونومی را نادیده می گیرند و به جای آن بر عمر باتری و حافظه تمرکز می کنند. رایانه ای که به خوبی برای شما مناسب باشد به جلوگیری از هرگونه تأثیر منفی بر سلامت کمک می کند.

نکاتی درباره لپ تاپ که در جای دیگری پیدا نخواهید کرد

هنگام خرید لپ تاپ خود، اجازه ندهید فروشنده شما را در مورد هر ارتقای زیر نور خورشید صحبت کند. حافظه ارتقا یافته، هارد دیسک بزرگ و بهترین کارت گرافیک موجود برای برخی مهم است، اما در نظر بگیرید که آیا آنها برای شما مهم هستند یا خیر. اگر از لپ تاپ خود به گونه ای استفاده نمی کنید که به این ویژگی ها نیاز داشته باشد، فقط پول خود را برای خرید آنها هدر می دهید.

اگر می‌خواهید تا جایی که ممکن است از لپ‌تاپ خود کم کنید و شارژ مجدد دورتر است، صفحه‌نمایش را روی کم‌نورترین حالت ممکن تنظیم کنید. این به طور موثر عمر باتری شما را دو برابر می کند. نشان داده شده است که صفحه نمایش بیشتر باتری لپ تاپ را مصرف می کند.

هنگام خرید یک لپ تاپ جدید، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. مهم نیست که خریدار جدید هستید یا از چهارمین لپ تاپ خود استفاده می کنید، اکنون باید بفهمید که می خواهید چه چیزی به دست آورید. از چیزهایی که به تازگی یاد گرفته اید استفاده کنید و موفقیت بزرگی خواهید داشت.

مطالب مرتبط