آموزش کسب درآمد از بازی رایگان کریزی دیفنس + ویدیو

امتیاز دهید post

کسب درآمد از بازی های کریپتویی اخیرا علاقه مندان زیادی پیدا کرده است به طوری که حجم زیادی از پول در این بازها در گردش است . شاید در گذشته نه چندان دور هیچ کس فکر نمی کرد که از بازی کردن بتوانند کسب درآمد کنند ولی میبینیم که این امر در حال حاظر شدنی است.

ما در سایت حالیشه تصمیم گرفته به معرفی بازی های کریپتویی بپردازیم که میتوانید از آن ها کسب درآمد کرد

توجه کنید مطالبی که در سایت قرار میدهیم بیشتر جنبه اطلاع رسانی است و به هیچ عنوان پیشنهاد خرید یا فروش نیست .

کریزی دیفنس هیروز (Crazy Defense Heroes) یک بازی مبتنی بر فناوری بلاک چین است که توسط شرکت آنیموکا برندز ساخته و منتشر شده است. این بازی نسخه‌ بزرگتر و توسعه یافته‌ای از بازی کریزی کینگز (Crazy Kings) است که در سال ۲۰۱۷ برای سیستم عامل iOS منتشر شد و بعداً، در ژانویه سال ۲۰۱۸ در دسترس کاربران اندروید نیز قرار گرفت. بازی Crazy Defense Heroes دارای سیستم‌های ارتقاء کارت پیچیده‌تری نسبت به Crazy Kings است؛ همچنین، منابع بیشتر، آیتم‌های بیشتر، هیروهای جدیدتر، ساختمان‌ها و همچنین جادوهای بیشتری برای جمع‌آوری در این بازی وجود دارد.

این بازی دارای بیش از ۵۰۰ سطح گیم پلی‌ هیجان‌انگیز است. این بازی با بیش از ۲۰ میلیون دانلود بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS موفقیت تجاری چشمگیری داشته است. با این حال، Crazy Defense Heroes با حرکت به سمت تغییر از یک بازی رایگان به یک بازی برای کسب درآمد، دوره‌ جدیدی از حیات خود را آغاز کرده است.

در ادامه می توانید به ویدیو که در یوتیوب قرار گرفته و آموزش کامل بازی و نحوه بازی کردن و کسب درآمد را ببنید

لینک ویدیو در یوتیوب

مطالب مرتبط