هادی حجازی‌فر و مهتاب کرامتی در فیلم متفاوت از 15 تیر

امتیاز دهید post

فیلم سینمایی «پیتوک» از چهارشنبه ۱۵ تیرماه در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران می‌شود.

به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی «پیتوک» به کارگردانی سید مجید صالحی و تهیه ‌کنندگی سید محمد قاضی از چهارشنبه ۱۵ تیرماه روی پرده سینماهای تهران و شهرستان‌ها می‌رود.

«پیتوک» درامی‌ است داستان‌گو و قهرمان‌محور با بهره‌گیری از مولفه‌های ژانرهای تریلر و نوآر که نخستین فیلم سینمایی سیدمجید صالحی در مقام کارگردان، به‌شمار می‌آید.

فیلم‌نامه‌ این فیلم را امیررضا نوری‌پرتو و صادق خوشحال نوشته‌اند و داستان آن درباره جوانی اهل جنوب شهر به نام «علا» است که سودای بزرگی در سر می‌پروراند و می‌خواهد خود را بالا بکشد. آشنایی «علا» با زنی میان‌سال به نام «فروغ»، این پسر جوان را در موقعیتی پیش‌بینی‌ نشده و پر از جدال و کشمکش قرار می‌دهد مسیری که هم با عشق هم‌راه است و هم کینه و خشم و انتقام در پی دارد.

مهتاب کرامتی، هادی حجازی‌فر، احسان بذلی، حسن پورشیرازی، الناز حبیبی، شاهرخ فروتنیان، شیرین آقاکاشی، هادی عطایی، روناک قاسمی، ترمه فرح‌مرزی و یزدان کوکبی‌صبا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین در آستانۀ اکران عمومی فیلم سینمایی «پیتوک»، از پوستر فیلم که کار طراحی آن را بهزاد خورشیدی برعهده دارد، رونمایی شد.

مطالب مرتبط