«جیمز فرانکو» بازیگر فیلم جدید «بیل آگوست» شد

امتیاز دهید post

«جیمز فرانکو» پس از یک دوره دوری از بازیگری به دلیل اتهامات اخلاقی، در فیلم جدید «بیل آگوست» در یکی از نقش‌های اصلی مقابل دوربین می‌رود.

به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم جدید سینمایی که «من، تو» نام دارد و داستان آن به پس از جنگ جهانی دوم بازمی‌گردد، با اقتباس از رمانی با همین نام نوشته «اری دلوکا» ساخته می‌شود و «جیم فرانکو» در کنار بازیگرانی چون «تام هولاند» و «دیزی جیکوب» از ماه سپتامبر در جزیره ایتالیایی ایکسیا مقابل دوربین «بیل آگوست» کارگردان مطرح دانمارکی می‌رود.

«فرانکو» پس از یک سری اتهامات سو رفتار جنسی که از سوی چندین زن در اوایل سال ۲۰۱۸ و در اوج جنبش #MeToo مطرح شد، از بازیگری کناره‌گیری کرد. علاوه بر این، در سال ۲۰۱۹، دانشجویان مدرسه فیلم و بازیگری فرانکو که اکنون تعطیل شده است، از این بازیگر و شرکای او به دلیل وادار کردن آنها به کارهای غیراخلاقی در مقابل دوربین شکایت کردند. در سال ۲۰۲۱، «فرانکو» و نهادهای مرتبط با او توافق کردند که برای حل این دعوا، بیش از ۲.۲ میلیون دلار بپردازند.

داستان فیلم «من، تو» که در جزیره ایسکیا در دهه ۱۹۵۰ می‌گذرد، درباره مارکو پسر ۱۶ ساله‌ای است که روزهای خود را با قایقرانی در آب های آرام خلیج ناپل همراه با یک ماهیگیر سرسخت به نام نیکولا (با بازی فرانکو) سپری می کند و شیفته داستاهای نیکولا درباره جنگ نیکولا در مدت حضورش در ارتش آمریکا می‌شود.

«جیمر فرانکو» در این باره گفت: «برای حضور در این پروژه خارق العاده و همکاری با بیل آگوست هیجان زده هستم. از طرفداران سرسخت کار او هستم و فیلم «من، تو» دارای فیلمنامه ای واقعاً درخشان است».

«بیل آگوست» در سال ۱۹۸۷ برای اولین‌بار با فیلم «پله فاتح» موفق به کسب جایزه معتبر نخل طلای کن شد و این افتخار را برای دومین‌بار در سال ۱۹۹۲ با فیلم «بهترین نیات» تکرار کرد تا نام خود را جزو معدود کارگردانانی ثبت کند که تاکنون دو بار نخل طلای جشنواره کن را به دست آورده‌اند.

از دیگر افتخارات سینمایی «بیل آگوست» می‌توان به جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی با «پله فاتح»، دریافت جایزه صلح و همچنین نامزدی دریافت خرس طلای جشنواره برلین با فیلم «خداحافظ بافانا»، دریافت نشان شوالیه از کشورهای دانمارک و سوئد و نشان لژیون دونور دولت فرانسه اشاره کرد.

مطالب مرتبط