معرفی شیائومی 13 اولترا به صورت جهانی

امتیاز دهید post

یکی از مدیران این شرکت در توییتر تایید کرد که شیائومی نسل بعدی گوشی هوشمند Ultra را در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. اگرچه این شرکت هنوز به طور رسمی این گوشی را معرفی نکرده است، اما انتظار می‌رود که این گوشی شیائومی 13 اولترا باشد. این برند چینی گوشی هوشمند Xiaomi 12S Ultra را در ماه جولای تنها در کشور اصلی شیائومی، چین، عرضه کرده بود. اخیراً، شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو از چیپست SM8550 استفاده می کنند که احتمالاً یک چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC است.

لی جون، مدیر اجرایی شیائومی، اخیرا در توییتر به اشتراک گذاشت که گوشی هوشمند Ultra بعدی این شرکت در سطح جهانی عرضه خواهد شد. انتظار می رود این گوشی شیائومی 13 اولترا باشد. جون تصمیم شیائومی را در پاسخ به بررسی Xiaomi 12S Ultra که در ماه جولای فقط در چین عرضه شد، به اشتراک گذاشت. شیائومی هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه مشخصی را برای نسل بعدی مدل اولترا اعلام نکرده است.

نسخه بعدی Ultra در بازارهای جهانی ما در دسترس خواهد بود! https://t.co/TgdDWq8724
— leijun (@leijun) 27 اوت 2022

اخیراً نکات و اطلاعاتی در مورد شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو به صورت آنلاین منتشر شده است. بر اساس یک گزارش، سری 13 شیائومی می تواند از چیپست SM8550 استفاده کند که گفته می شود یک تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 است. گفته می شود این گوشی ها دارای قاب پشتی سرامیکی ساخته شده توسط BYD هستند. گوشی های سری 13 شیائومی می توانند روی اندروید 13 به صورت خارج از جعبه اجرا شوند. این گزارش می افزاید که شیائومی 13 ممکن است در ماه نوامبر سال جاری رونمایی شود.

سری 13 شیائومی نیز دارای حاشیه‌های باریکی است. گفته می شود گوشی های شیائومی دارای صفحه نمایش LTPO با رزولوشن 2K با فناوری کاهش نور محافظت از چشم هستند که مطابق با گزارش قبلی است.

بر اساس گزارش دیگری، شیائومی 13 می تواند دارای آی سی خود توسعه یافته باشد. ظاهراً این گوشی را قادر می سازد تا از شارژ سریع سیمی 100 واتی در یک سلول باتری تکی پشتیبانی کند. همچنین گفته می‌شود که دارای یک چیپ ارتقا یافته Surge P1 برای مدیریت موثرتر انرژی است.

مطالب مرتبط