معرفی ردمی 11 پرایم در اوایل سپتامبر در هند

امتیاز دهید post

تاریخ عرضه Redmi 11 Prime 5G قبلاً چند روز پیش توسط این شرکت تأیید شده بود و ورود این تلفن هوشمند به هند در تاریخ 6 سپتامبر برنامه ریزی شده است. این شرکت اکنون فاش کرده است که عرضه Redmi 11 Prime نیز به این تلفن هوشمند خواهد پیوست. . یک میکروسایت نیز در آمازون منتشر شده است که چندین مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند 4G آینده را فاش می کند. این پردازنده توسط تراشه هلیو G99 مدیاتک تامین می شود. این گوشی هوشمند دارای یک بریدگی به سبک قطره آب در جلو و یک دوربین سه گانه در پشت است. با این حال، قیمت این گوشی هوشمند هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

Redmi روز پنجشنبه توییتی را به اشتراک گذاشت که تاریخ عرضه Redmi 11 Prime را در 6 سپتامبر تایید کرد. علاوه بر این، یک میکروسایت آمازون برای این گوشی هوشمند تأیید می کند که این گوشی دارای پردازنده MediaTek Helio G99 SoC است. یک دوربین پشتی سه گانه 50 مگاپیکسلی وجود دارد. همچنین دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

این برند متعلق به شیائومی از طراحی Redmi 11 Prime نیز رونمایی کرده است. این به گونه ای به تصویر کشیده شده است که یک بریدگی به سبک قطره ای در جلو دارد. به نظر می رسد که دارای یک پنل پشتی بافت دار و یک حسگر اثر انگشت در کناری است.
این ماژول دوربین مستطیلی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی دارد که تنظیمات دوربین سه گانه عقب و فلاش LED را در خود جای داده است. Redmi 11 Prime ظاهرا در سه رنگ مشکی، سبز و بنفش عرضه خواهد شد.

در اخبار مرتبط، Redmi 11 Prime 5G نیز در تاریخ 6 سپتامبر وارد هند می شود. این مدل 5G دو سیم کارته از یک SoC مدیاتک Dimensity 700 تامین می شود و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی 50 مگاپیکسلی و یک بریدگی به سبک قطره آب برای دوربین سلفی خواهد بود. تصاویر فاش شده نشان می دهد که این گوشی هوشمند حداقل در رنگ های سبز و بنفش عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط