آیفون 14 پرو اپل به لنزهای دوربین بزرگتر مجهز است

امتیاز دهید post

انتظار می‌رود که سری آیفون ۱۴ در جریان رویداد Far out در روز چهارشنبه رونمایی شود.

سری آیفون 14 با چهار مدل —آیفون 14، آیفون 14 پرو، آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس— انتظار می رود در رویداد «فار اوت» این شرکت در روز چهارشنبه، 7 سپتامبر رونمایی شود. با نزدیک شدن به رویداد اپل، درز در مورد مدل های نسل بعدی آیفون فراوان بوده است. اکنون یک تصویر جدید از قاب آیفون 14 پرو به بیرون درز کرده است که به دوربین های بزرگتر در مدل جدید پرو اشاره دارد. این نشان می دهد که تمام لنزها، فلاش و اسکنر لیدار آیفون 14 پرو می تواند در مقایسه با آیفون 13 پرو بزرگ باشد. به طور جداگانه، یک راهنمایی کننده گزینه های رنگی احتمالی قاب ها را برای مدل های آیفون 14 پیشنهاد کرده است.

یک پست جدید توسط وبلاگ کره جنوبی ناور، قاب آیفون 14 پرو را در آیفون 13 پرو نشان می دهد که حلقه های دوربین بزرگتری را در مدل جدید نشان می دهد. به غیر از سیستم دوربین، اپل در آیفون 14 پرو جدید، اندازه لنزها، فلاش و اسکنر لیدار را افزایش خواهد داد. هنوز مشخص نیست که اپل به چه چیزی تمایل دارد.

به طور جداگانه، Majin Bu (@MajinBuOfficial) تصاویر ادعایی از قاب آیفون 14 را توییت کرد. Tipster گزینه‌های قاب چرمی و سیلیکونی را برای همه مدل‌های مورد انتظار آیفون 14 در نظر گرفته است. طبق اطلاعات فاش شده، اپل قاب‌های چرمی را برای مدل‌های جدید در رنگ‌های نارنجی روشن، قهوه‌ای، قهوه‌ای طلایی، آبی نیمه‌شب، مشکی و سبز صنوبری عرضه خواهد کرد. گفته می‌شود که قاب‌های سیلیکونی در رنگ‌های نیمه‌شب، ساکولنت، صورتی گچی، قرمز، یاسی، درخشش خورشید، آبی طوفانی و سایه‌های زغالی در دسترس هستند.

اپل قرار است در 7 سپتامبر میزبان رویداد راه اندازی Far Out خود باشد. در طول این رویداد، انتظار می رود غول کوپرتینویی سری آیفون 14 را در کنار سایر مدل های جدید اپل واچ و آی پد عرضه کند. گفته می شود این سری شامل آیفون 14 وانیلی، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس می شود. شایعه شده آیفون 14 مکس ممکن است با نام تجاری آیفون 14 پلاس عرضه شود.

انتظار می رود آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس از تراشه جدید اپل A16 بایونیک استفاده کنند، در حالی که نسخه های استاندارد آیفون 14 می توانند از تراشه قدیمی تر A15 Bionic استفاده کنند.

مطالب مرتبط