سری آیفون 14 دارای ژیروسکوپ برای تشخیص تصادف

امتیاز دهید post

اپل با انجام تست های تصادف، الگوریتم های حرکتی پیشرفته ای را توسعه داد.

سری آیفون 14 که روز چهارشنبه در رویداد “Far Out” اپل معرفی شد، بر داشتن چندین ویژگی نجات دهنده از جمله خدمات ماهواره ای اضطراری که در مورد آن بسیار صحبت می شود تاکید شده است. یکی دیگر از ویژگی هایی که به نظر می رسد زیر رادار پرواز کرده است، سیستم جدید تشخیص تصادف آن است. علاوه بر این، تمام مدل‌های سری آیفون 14 دارای اجزای ارتقا یافته مانند ژیروسکوپ محدوده دینامیکی بالا (HDR) و شتاب‌سنج جدید با نیروی g بالا هستند. اپل ادعا کرده است که از داده های تصادف عمومی و داده های رانندگی در دنیای واقعی استفاده کرده است تا این ویژگی جدید تا حد امکان دقیق عمل کند.

سری آیفون 14، از جمله آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس استاندارد، با شتاب‌سنج جدید با نیروی g بالا عرضه می‌شوند که گفته می‌شود قادر به اندازه‌گیری شتاب‌ها و کاهش سرعت است. 256 گرم

ژیروسکوپ مجهز HDR می تواند “تغییرات شدید در جهت گیری خودرو” را تشخیص دهد. علاوه بر این، فشارسنج در گوشی های سری آیفون 14 به گونه ای برنامه ریزی شده است که تغییرات فشاری را که ممکن است در اثر باز شدن کیسه هوا ایجاد شده باشد، تشخیص دهد.

اپل ادعا می کند که در حین رانندگی، میکروفون سری جدید آیفون 14 سطوح صدا را برای تشخیص صداهای شدید که معمولاً در اثر برخورد ایجاد می شوند، کنترل می کند. شرکت کوپرتینویی به کاربران اطمینان داده است که تمام پردازش های تشخیص صدا در آیفون برای محافظت از حریم خصوصی کاربران انجام می شود.

برای اطمینان از عملکرد دقیق ویژگی Crash Detection، اپل «الگوریتم‌های حرکتی پیشرفته‌ای را با انجام تست‌های تصادف از جلو، عقب، برخورد جانبی و واژگونی توسعه داده است». همچنین از داده‌های تصادفات عمومی ناشی از تصادفات استفاده کرده است. در مجموع، این ویژگی از بیش از 1 میلیون ساعت داده رانندگی در دنیای واقعی بهره می برد.

همه این الگوریتم ها و اجزای گوشی جدید به گوشی های سری آیفون 14 در تشخیص تصادفات شدید خودرو کمک می کند. سپس به طور خودکار با خدمات اضطراری و مخاطبین اضطراری شما تماس می گیرد.

مطالب مرتبط