Oppo در سه ماهه دوم 2022 پیشتاز هند شد

امتیاز دهید post

بخش پوشیدنی ها توسط TWS با سهم 16 درصدی رهبری شد.

بر اساس آخرین تحقیقات Counterpoint، محموله‌های گوشی‌های هوشمند ساخت هند در سه ماهه دوم سال 2022 با 16 درصد رشد در سال به بیش از 44 میلیون دستگاه رسید. اوپو با 24 درصد سهم پیشتاز محموله های گوشی های هوشمند ساخت هند است. پیشتازی اوپو از نزدیک توسط سامسونگ دنبال شد. برند داخلی لاوا با 21 درصد سهم در صدر بخش تلفن های هوشمند ساخت هند قرار گرفت. بخش ابزارهای پوشیدنی توسط TWS با سهم 16 درصدی پیشتاز بود و پس از آن گردنبندها و ساعت های هوشمند قرار گرفتند.

بر اساس تحقیقات اخیر Counterpoint، محموله گوشی‌های هوشمند ساخت هند در سه ماهه دوم سال 2022 با 16 درصد رشد در سال به بیش از 44 میلیون دستگاه رسید. دلیل این امر این است که شرکت‌ها برای برآورده کردن معیارهای طرح‌های مشوق مرتبط با تولید (PLI) بر تولید بالاتر فشار می‌آورند.

محموله‌های گوشی‌های هوشمند ساخت هند در سه ماهه اول سال 2022 نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش داشت. محموله‌های گوشی‌های هوشمند ساخت هند در سه ماهه اول 2022 به 48 میلیون دستگاه رسید.

پراچیر سینگ، تحلیلگر تحقیقاتی Counterpoint، در مورد اکوسیستم تولید محلی در هند گفت: «معروف به گوشی‌های هوشمند ساخت هند نسبت به سال گذشته رشد داشته است. در طول سه ماهه، شاهد افزایش سرمایه گذاری در اکوسیستم تولید هند با راه اندازی کارخانه های جدید و همچنین گسترش کارخانه های موجود بودیم. اخیرا، اوپو ابتکار Vihaan را اعلام کرد که بر اساس آن قصد دارد در پنج سال آینده 60 میلیون دلار برای تقویت زنجیره تامین محلی سرمایه گذاری کند. سامسونگ همچنین تولید خود را با گوشی‌های هوشمند پریمیوم، به‌ویژه سری گلکسی اس افزایش داد. در آینده، فصل جشن پیش رو به دلیل افزایش مورد انتظار در تقاضای محلی، محموله های ساخت هند را بیشتر خواهد کرد.

همانطور که قبلاً ذکر شد، اوپو با 24 درصد سهم در بازار گوشی‌های هوشمند ساخت هند پیشتاز است و پس از آن سامسونگ قرار دارد. برند هندی فناوری لاوا با 21 درصد سهم، پیشتاز بخش تلفن‌های ویژگی Made in India است. بخش ابزارهای پوشیدنی توسط TWS با سهم 16 درصدی پیشتاز بود و پس از آن گردنبندها و ساعت های هوشمند در رده های بعدی قرار گرفتند.

مطالب مرتبط