جان یامان اکانت اینستاگرام و توییتر خود را حذف کرد؟!

امتیاز دهید post

امروز صبح هنگام تلاش برای سرچ ایدی اینستاگرام به خبر ناخوشایندی رسیدیم: جان یامان حساب اینستاگرام و توییتر خود را حذف کرده است. ما همه چیز را به شما می گوییم.

باور نکردنی. او ما را ترک کرده است. او ما را رها کرده و حتی خداحافظی نکرده است. امروز صبح هنگام تلاش برای ورود به اکانت اینستاگرام او این را پیدا کردیم:

و اگر سعی کردیم وارد توییتر شویم، موارد مشابه:

او در توییتر به ما گفت که حساب کاربری او به دلیل نقض قوانین به حالت تعلیق درآمده است. گلپس، یامان می توانست چه کار کند؟

بسیاری از کاربرانی که از نام او استفاده می کنند، حساب های بسیاری از هواداران، اما هیچ ردی از جان یامان عزیزمان نیست که اکانت اینستاگرام و توییتر خود را با بیش از 10 میلیون دنبال کننده خود حذف می کند. چه اتفاقی برای “پرنده رویایی” افتاده است؟ ما همه چیز را به شما می گوییم.

جان یامان حساب اینستاگرام و توییتر خود را به دلیل نفرت پراکنی بسته است

چند روز پیش این عکس را پیدا کردیم که در انجمن های مختلف منتشر شده و قرار است ساعت ها قبل از بستن حساب اینستاگرام او باشد:

این بازیگر در توضیح بیوگرافی خود جمله ای از خود به جای گذاشته که می تواند دلیل بسته شدن اکانت اینستاگرام خود توسط جان یامان را توضیح دهد. او در این عبارت گفت: متنفران هم خوش آمدید، بی ترس توهین کنید و پیام را با تاج و ایموجی مقدس همراهی کرد. آیا یامان می تواند اینجا به این موضوع اشاره کند که از “متنفر” هایی که روزانه به او توهین می کنند خسته شده است؟ ما به این نظریه 98 درصد اعتبار می دهیم.

آیا یامان اکانت اینستاگرام خود را به دلیل نقدهای بد «Viola come il mare» بسته است.

از زمانی که سریال جدید وی “Viola come il mare”، Can Yaman، چند هفته پیش پخش شد، علیرغم شکستن رکوردهای بیننده، نقدهای منفی بیشماری از منتقدان تلویزیون دریافت کرد، چیزی که می‌توانست یامان را از خواندن خسته کند. آنها را روزانه در اکانت اینستاگرام خود، تصمیم به بستن آن گرفته است. ما اعتبار زیادی برای این نظریه قائل نیستیم.

مطالب مرتبط