دانلود سریال Hayat bugün | زندگی امروزه

امتیاز دهید post

بازیگران اصلی سریال عبارتند از اولاش تونا آسپه، هازار ارگوچلو، تانسل اونگل، هانده دوغاندمیر، مرت دنیزمن و شریف ارول. سریال بر روی بیمارستان و پزشک ارشد باریش گوونر متمرکز است، او خاصانه از همه یک سئوال دارد “چه کاری می توانم برای شما انجام دهم؟” ( تیزر سریال را از این لینک یا در انتهای خبر تماشا کنید )

چیگدم بوزالی روی صندلی کارگردانی «Hayat Bugün»، اولین اقتباس از «آمستردام جدید» می نشیند که توسط دیوید شولنر ساخته و تولید شده است. همچنین نگارش فیلمنامه توسط آیچا اوزوم و جانسو چوبان انجام خواهد شد.

باریش گوونر به عنوان رئیس بخش پزشکی بیمارستان هیسارونو، یکی از قدیمی‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌های استانبول منصوب شد. با این حال، هیسارونو، یکی از بهترین بیمارستان های زمان خود، دوران سختی را سپری می کند. با آمدن یک رئیس پزشک جوان و ایده آل، داستان کل بیمارستان بازنویسی می شود. باریش ؛ در مسیر تلاش برای راه اندازی بیمارستان نه تنها باید با مشکلات زندگی خود دست و پنجه نرم کند، بلکه همراه با همکارانش که دل هایشان را یکی پس از دیگری به دست آورده، وارد نبردی سخت برای بیمارانش می شود.

در حالی که مسیر عشق های غیرممکن، دوستی های ارزشمند و داستان های انسانی در بیمارستان هیسارونو تلاقی میکند ، باریش دوباره به قدرت عشق، امید و فداکاری اعتماد میکند و درهای بیمارستان را به روی همه ساکنان استانبول باز خواهد کرد!

او یاداور میشود که امید داشته باشید و از نو شروع کنید و تنها یک سوال خواهد پرسید : «چگونه می توانم به شما کمک کنم؟»

این سریال به زودی از شو‌تی‌وی ترکیه پخش خواهد شد. تیزر سریال را از این لینک یا در زیر تماشا کنید :

مطالب مرتبط