دریافت تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای پرچمدار بعدی Find X تایید شد

امتیاز دهید post

کوالکام امروز در جریان Snapdragon Summit 2022 آخرین SoC Snapdragon 8 Gen 2 خود را معرفی کرد.

اوپو در حال کار بر روی سری بعدی گوشی های هوشمند Find X خود است. پیش از اعلام معرفی، این شرکت تایید کرده است که گوشی هوشمند پرچمدار بعدی Find X آن از پلتفرم موبایل تازه راه اندازی شده Snapdragon 8 Gen 2 قدرت می گیرد. برند چینی گوشی‌های هوشمند همچنین جلوه‌های ردیابی پرتوهای سخت‌افزاری شتاب‌دهی شده را بر روی موبایل به نمایش گذاشته است. فناوری Ray Tracing مزایای عملکرد بصری بی‌نظیری را در بازی‌ها نوید می‌دهد. کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 را در اجلاس سالانه فناوری اسنپدراگون خود در روز چهارشنبه معرفی کرد. پلت فرم تلفن همراه دارای اتصال INT4 و Wi-Fi 7 است و از سنسورهای تصویر جدید مانند ISOCELL HP3 200 مگاپیکسلی سامسونگ و سنسورهایی که از فرمت HDR جدید سونی پشتیبانی می کنند، پشتیبانی می کند.

این برند فناوری چینی روز چهارشنبه از طریق یک بیانیه مطبوعاتی حضور Snapdragon 8 Gen 2 SoC را در گوشی هوشمند پیشرفته سری Find X تایید کرد. Oppo برای بهینه‌سازی افکت‌ها و بافت‌های ردیابی پرتو در موبایل با سازنده چیپ‌ست دست به دست هم داده است. برای اینکه بینشی از نحوه عملکرد این ویژگی به ما بدهد، این برند همچنین قابلیت‌های ردیابی اشعه را در یک گوشی مجهز به پلتفرم پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 نشان داده است.

در اینجا به معنای تجربه تلفن هوشمند شماست👇 pic.twitter.com/7qXFpIg1oP
— OPPO India (@OPPOIndia) 16 نوامبر 2022

Oppo یک صحنه بازی تیراندازی اول شخص به نام “Camp Guard” با بیش از 2000 مدل فیزیکی، 800000 مثلث و نزدیک به 100 بافت ایجاد کرده است. با درایورهای بهینه سازی شده PhysRay Engine 2.0، Oppo ادعا می کند که نسخه ی نمایشی می تواند با وضوح 720 پیکسل با سرعت 60 فریم در ثانیه به مدت نیم ساعت بدون گرم شدن گوشی به لطف Snapdragon 8 Gen 2 SoC اجرا شود. علاوه بر این، مشاهده می‌کند که نورها و سایه‌های شخصیت‌ها و اشیاء در بازی با توجه به حرکت مدل و زاویه دوربین بازیکن، واکنش واقعی نشان می‌دهند.

علاوه بر این، Oppo بیان می‌کند که از فناوری Qualcomm Variable Rate Shading (VRS) پشتیبانی می‌کند و تضمین می‌کند که PhysRay Engine 2.0 می‌تواند به طور موثر روی اسنپدراگون 8 نسل 2 با گرافیک بهبود یافته و مصرف انرژی متعادل اجرا شود.

ویژگی ردیابی پرتو برای بهبود بصری بازی نشان داده شده است. در دمو، زمانی که یک سرباز استتار در مقابل یک تانکر نفت کمپ می‌کند، سایه‌اش را می‌توان با توجه به حرکت او در زمان واقعی روی نفتکش مشاهده کرد. با تست سایه و آلفای اوپو، شیب و شکل می‌تواند با توجه به باد و زاویه دوربین تغییر کند.

Oppo با پشتیبانی از بافت‌های Physically-Based Rendering (PBR) ادعا می‌کند که اشیایی که در دوربین نیستند نیز قابل رندر هستند. سطوح منعکس کننده نور کمتر مانند گلوله ها نیز می توانند با نورها با تصاویر واقعی تر و غوطه ورتر تعامل کنند. ویژگی ردیابی اشعه همچنین موج های موجود در استخر را واقعی تر نشان می دهد و شفافیت بدنه آب را افزایش می دهد.

PhysRay Engine Oppo در حال حاضر برای توسعه دهندگان و سازندگان بازی در سراسر جهان باز است. ما می‌توانیم با عرضه گوشی‌های سری Find X بعدی، جزئیات بیشتری درباره موتور را تأیید کنیم.

مطالب مرتبط