تفاوت طراحی انعام آنلاین مدل‌های ساختگی سری S23 سامسونگ

امتیاز دهید post

سری گلکسی اس 23 سامسونگ ممکن است در اوایل فوریه سال آینده عرضه شود.

رونمایی از سری گلکسی اس 23 سامسونگ ممکن است نزدیک به عرضه باشد زیرا رندرهایی از گوشی های هوشمند پرچمدار به صورت آنلاین منتشر شده است که به عناصر طراحی اشاره دارد. در رندرهای فاش شده، گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس وانیلی با دوربین سه گانه پشتی دیده می شوند، در حالی که گلکسی اس 23 اولترا با دوربین چهارگانه پشتی دیده می شود. رندرها زبان طراحی مشابهی را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S23 مانند مدل‌های Galaxy S22 نشان می‌دهند. آنها همچنین با یک بریدگی سوراخ در مرکز در بالای نمایشگر دیده می شوند.

رندرهایی که ادعا می شود از واحدهای ساختگی سری گلکسی اس 23 سامسونگ هستند، توسط Slashleaks ارسال شده است. طراحی وانیلی گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس تقریباً شبیه به طراحی پیشینیان خود، گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس است. با این حال، به نظر می رسد تفاوت های جزئی در طراحی دوربین عقب وجود دارد.

همانطور که گفته شد، گوشی های آینده سامسونگ گلکسی با طراحی سوراخ دار دیده می شوند تا دوربین سلفی را در خود جای دهند. علاوه بر این، تصاویر گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس را با دوربین پشتی سه گانه به همراه فلاش LED نشان می دهند. آن‌ها طراحی دوربین عقب متفاوتی نسبت به مدل‌های قبلی خود دارند و لنزهای دوربین جداگانه بیرون از بدنه دیده می‌شوند.

از سوی دیگر، گلکسی اس 23 اولترا با یک دوربین چهارگانه در قسمت پشتی دیده می شود. دکمه های پاور و ولوم در سمت چپ گوشی قرار گرفته اند، در حالی که ستون سمت راست دارای سینی سیم است. لبه پایینی یک پورت شارژ، میکروفون و یک مشبک بلندگو را در خود جای داده است.

سامسونگ هنوز جزئیاتی در مورد عرضه سری گلکسی اس 23 اعلام نکرده است. با این حال، گزارش اخیر نشان می دهد که سری پرچمداران غیرقابل تاشو در اوایل فوریه و در جریان رویداد Galaxy Unpacked که در ایالات متحده برگزار می شود، عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که آن‌ها از جدیدترین SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده کنند. علاوه بر این، Galaxy S23 Ultra می تواند دارای سنسور 200 مگاپیکسلی باشد.

مطالب مرتبط