افشای رنگ امضای سامسونگ گلکسی اس 23

امتیاز دهید post

طبق گزارش، رنگ امضای سامسونگ گلکسی S23+ صورتی خواهد بود.

گمان می‌رود که سری گوشی‌های هوشمند برند کره جنوبی شامل گوشی‌های وانیلی Samsung Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra باشد. در حال حاضر، گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد سایه های امضای گوشی های آینده سری گلکسی S23 سامسونگ. گفته می‌شود که گلکسی اس 23 وانیلی دارای سایه طلایی روشن/صورتی طلایی است، در حالی که گلکسی S23+ به رنگ صورتی عرضه می‌شود. رنگ گلکسی اس 23 اولترا می تواند سبز باشد. آنها در رنگ های مختلف عرضه خواهند شد، اما انتظار می رود سامسونگ دستگاه های آینده را در این رنگ ها در مواد بازاریابی و تبلیغاتی خود برجسته کند.

گزارشی که توسط Sammobile منتشر شده، انواع رنگ‌های گلکسی S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra را نشان می‌دهد. طبق این گزارش، رنگ امضای گلکسی اس 23 وانیلی طلایی روشن/طلایی صورتی خواهد بود، در حالی که رنگ گلکسی اس 23 پلاس رنگ صورتی را به عنوان رنگ مشخص خواهد داشت. طبق گزارش ها، سامسونگ رنگ سبز را به عنوان رنگ امضای گلکسی اس 23 اولترا انتخاب کرده است.

با این حال، ممکن است در زمان عرضه رسمی این سری، گزینه‌های رنگ بیشتری برای همه مدل‌های Galaxy S23 وجود داشته باشد. انتظار می‌رود که این شرکت گوشی‌های هوشمند آینده را در سایه‌های امضای فوق‌الذکر به نمایش بگذارد.

سامسونگ هنوز تاریخ عرضه سری گلکسی اس 23 را تایید نکرده است. با این حال، گزارش اخیر نشان می دهد که سری پرچمداران غیرقابل تاشو در تاریخ 1 فوریه در جریان رویداد Galaxy Unpacked که در ایالات متحده برگزار می شود، عرضه خواهد شد. انتظار می رود که آنها از جدیدترین SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده کنند. مدل‌های گلکسی اس 23 جانشین انواع گلکسی اس 22 خواهند شد که در اوایل امسال به طور رسمی معرفی شدند.

ظاهراً لیست‌های اخیر Geekbench وجود یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 2 را در مدل‌های آینده گلکسی اس 23، گلکسی 23 و گلکسی 23 اولترا تأیید کرده است. رندرهای فاش شده از گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس، نصب دوربین سه گانه در پشت را پیشنهاد می کنند، در حالی که به نظر می رسد گلکسی اس 23 اولترا دارای یک واحد دوربین پشتی چهارگانه است. گلکسی اس 23 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط