سرپیچی موتورولا برای دریافت سرویس پیام‌رسانی ماهواره‌ای دو طرفه

امتیاز دهید post

موتورولا قصد دارد تا سه ماه آینده سرویس پیام‌رسانی ماهواره‌ای را به اکوسیستم گوشی‌های هوشمند اندرویدی بیاورد.

موتورولا در سه ماهه اول سال 2023 سرویس پیام‌رسانی ماهواره‌ای را در تلفن هوشمند مقاوم Defy خود ارائه خواهد کرد. این شرکت با Bullitt همکاری کرده است تا اتصال ماهواره‌ای را به دستگاه‌های اندرویدی خود بیاورد. اتصال ماهواره ای توسط اپل با سری آیفون 14 معرفی شد. این ویژگی در آیفون 14 و همچنین مدل آیفون 14 پرو به کاربران این امکان را می دهد که تماس اضطراری برقرار کنند و پیام های SOS را حتی زمانی که اتصال تلفن همراه یا وای فای وجود ندارد ارسال کنند. اکنون موتورولا نیز همانطور که در نمایشگاه CES 2023 اعلام شد، قصد دارد این ویژگی را به اکوسیستم اندروید نیز بیاورد.

براساس گزارش Android Authority، سرویس پیام‌رسانی ماهواره‌ای Bullitt Satellite Connect در تلفن‌های موتورولا به کاربران امکان می‌دهد بدون استفاده از اتصال سلولی یا Wi-Fi، پیام‌های متنی ارسال و دریافت کنند، درخواست‌های SOS ارسال کنند و موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارند. این شرکت تأیید کرده است که این ویژگی را با گوشی هوشمند مقاوم 5G موتورولا Defy راه اندازی می کند. با این حال، جزئیات رسمی دیگری در مورد گوشی هوشمند مذکور منتشر نشده است.

طبق این گزارش، برای استفاده از این سرویس در گوشی هوشمند مقاوم 5G موتورولا Defy، کاربران باید برنامه رایگان Bullitt Satellite Messenger را نصب کنند. در ابتدا، این سرویس فقط از متن و ایموجی پشتیبانی می کند که بعداً به پشتیبانی از تصاویر، صدا و ویدیو نیز می رسد. Bullitt اضافه کرد که کسانی که اپلیکیشن رایگان اندروید یا iOS را روی گوشی خود نصب کرده اند، می توانند پیام های ارسال شده از Bullitt Satellite Messenger را از طریق IP یا سرویس ماهواره ای دریافت کنند و به آنها واکنش نشان دهند. از سوی دیگر، کاربران بدون اپلیکیشن پیام‌ها را به صورت پیامک دریافت می‌کنند، اما نمی‌توانند به آن پاسخ دهند.

علاوه بر این، کسانی که تلفنی با پشتیبانی از اتصال ماهواره ای ندارند، می توانند از طریق Wi-Fi یا اتصال سلولی از این برنامه استفاده کنند.

یکی از نمایندگان Bullitt گفته است که SOS در اندروید به صورت مرحله‌ای راه‌اندازی می‌شود. در ابتدا، در سه ماهه اول 2023 در اروپا و آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود و سپس در نیمه اول سال 2023 به آفریقا، استرالیا، نیوزیلند و آمریکای لاتین خواهد رسید. سایر کشورها در نیمه دوم این ویژگی را دریافت خواهند کرد. از سال.

مطالب مرتبط