ایلان ماسک گزارش 75 درصدی از مرخصی کارگران را رد کرد

امتیاز دهید post

ایلان ماسک گفت توییتر هنوز صدها کارمند دارد که روی اعتماد و ایمنی کار می کنند، همراه با چندین هزار پیمانکار.

ایلان ماسک روز شنبه در توییتی گفت توییتر حدود 2300 کارمند فعال دارد. CNBC روز جمعه گزارش داد که تعداد کارکنان تمام وقت توییتر به حدود 1300 کارمند فعال و شاغل کاهش یافته است که شامل کمتر از 550 مهندس تمام وقت بر اساس عنوان است.

سی ان بی سی با استناد به سوابق داخلی گفت که حدود 75 نفر از 1300 کارمند این شرکت از جمله حدود 40 مهندس در مرخصی هستند.

میلیاردر ماسک در پاسخ به توئیتی به نقل از CNBC در توییتر نوشت: “این یادداشت نادرست است. حدود 2300 کارمند فعال و فعال در توییتر وجود دارد.”

یادداشت نادرست است. حدود 2300 کارمند فعال و شاغل در توییتر وجود دارد.

هنوز صدها کارمند به همراه چندین هزار پیمانکار در زمینه اعتماد و ایمنی کار می کنند.

کمتر از 10 نفر از شرکت های دیگر من در توییتر کار می کنند.

ماسک افزود: «هنوز صدها کارمند در زمینه اعتماد و ایمنی به همراه چندین هزار پیمانکار مشغول به کار هستند.

ماسک در ماه اکتبر توئیتر را تصاحب کرد و به سرعت تعدادی از تغییرات محصول و سازمانی را پشت سر گذاشت. این شرکت علامت آبی تأیید شده توسط توییتر را به عنوان یک سرویس پولی معرفی کرد و همچنین حدود 50 درصد از کارکنان را اخراج کرد.

اوایل این هفته گزارش شد که توییتر قصد دارد 50 کارگر در بخش محصولات سایت رسانه اجتماعی را در هفته های آینده اخراج کند.

بر اساس این گزارش، اخراج کارکنان، که شش هفته پس از آن اتفاق می افتد که ایلان ماسک به کارکنان گفته بود که تعدیل بیشتری وجود نخواهد داشت، می تواند تعداد کارکنان شرکت را به کمتر از 2000 نفر کاهش دهد.

ماسک در ماه اکتبر توئیتر را تصاحب کرد و به سرعت تعدادی از تغییرات محصول و سازمانی را پشت سر گذاشت. این شرکت علامت آبی تأیید شده توسط توییتر را به عنوان یک سرویس پولی معرفی کرد و همچنین حدود 50 درصد از کارکنان را اخراج کرد. ماسک در ماه نوامبر گفته بود که توییتر با «کاهش شدید درآمد» با کنار گذاشتن تبلیغ‌کنندگان مواجه است.

نشریه اینترنتی اطلاعات روز چهارشنبه گزارش داد، یکی از مدیران ارشد تبلیغات در جلسه کارکنان اعلام کرد که درآمد توییتر برای سه ماهه چهارم حدود 35 درصد کاهش یافته و به 1.025 میلیارد دلار (تقریباً 8300 کرور) رسیده است.

مطالب مرتبط