رد درخواست گوگل برای اصلاح حکم 19 ژانویه مبنی بر تایید تصمیم NCLAT در مورد مجازات CC

امتیاز دهید post

دادگاه عالی گفت گوگل می تواند شکایات خود را در جریان رسیدگی به درخواست تجدیدنظر خود در NCLAT در هفته آینده مطرح کند.

دادگاه عالی روز جمعه از رسیدگی به درخواست Google LLC برای اصلاح دستور 19 ژانویه خود خودداری کرد و گفت که این شرکت می تواند شکایات خود را در جریان رسیدگی به درخواست تجدید نظر خود در NCLAT مطرح کند.

یکی از قاضی‌های دادگستری DY Chandrachud و قاضی P S Narasimha و J B Pardiwala گفت که حداکثر می‌تواند «بدون پیش داوری» را به دستور 19 ژانویه اضافه کند و نه بیشتر.

منیندر سینگ، مدافع ارشد، که برای غول فناوری ایالات متحده ظاهر شد، گفت که بخشی از دستور 19 ژانویه باید حذف شود.

کمیته گفت که این دستور در دادگاه علنی دیکته شده است و بنابراین چیزی برای توضیح یا اصلاح وجود ندارد.

وکیل حاضر در کمیسیون رقابت هند (CCI) گفت که درخواست تجدید نظر گوگل برای رسیدگی در هفته آینده در دادگاه تجدید نظر قانون شرکت ملی (NCLAT) فهرست شده است و آنها می توانند این مسائل را در دادگاه مطرح کنند.

نیمکت به سینگ گفت: “متأسفم، نمی توان این کار را انجام داد. ما این کار را نمی کنیم. شما می توانید همه این شکایات را در جریان رسیدگی به درخواست تجدید نظر مطرح کنید.”

در 19 ژانویه، در یک شکست برای گوگل، دادگاه عالی حکم NCLAT را مبنی بر امتناع از اعطای توقف موقت برای اعمال جریمه روپیه تایید کرد. 1337 کرور به غول فناوری ایالات متحده توسط تنظیم کننده رقابت به اتهام سوء استفاده از موقعیت غالب خود در اکوسیستم دستگاه تلفن همراه اندروید.

دادگاه عالی در مرحله بین‌الملل گفته بود، کافی است بگوییم که یافته‌های CCI علیه گوگل نه بدون صلاحیت بوده و نه از خطای آشکاری رنج می‌برد که مداخله آن را تضمین کند.

یک هفته به شرکت آمریکایی مهلت داده بود تا 10 درصد روپیه را واریز کند. 1337 کرور جریمه توسط CCI برای آن تعیین شده است.

دادگاه عالی از NCLAT خواسته بود تا پس از تعیین برنامه زمانی جلسه، تا 31 مارس امسال در مورد درخواست تجدیدنظر گوگل علیه دستور تنظیم کننده رقابت تصمیم گیری کند.

وی دستور داده بود: «توجه به این نکته کافی است که یافته‌هایی که CCI به آنها رسیده است را نمی‌توان در مرحله بین‌الملل یا بدون صلاحیت یا دچار خطای آشکاری دانست که مستلزم مداخله در مرحله بین‌المللی است». .

گوگل پیش از این دادگاه عالی را علیه حکم 4 ژانویه NCLAT مبنی بر امتناع از توقف موقت در تنظیم کننده رقابت که یک روپیه روپیه تعیین کرده بود، اعتراض کرده بود. 1337 کرور جریمه برای آن.

با این حال، NCLAT به چالش غول جستجو برای CCI برای اعمال جریمه به دلیل سوء استفاده از موقعیت غالب سیستم عامل تلفن هوشمند اندرویدی خود در کشور اعتراف کرده بود و دستور داد درخواست خود را در ماه آوریل فهرست کند.

شرکت مستقر در ایالات متحده، در طول جلسه استماع، بدون پیش داوری اعلام کرده بود که آماده است تا حدودی از دستور CCI تبعیت کند.

“اینها ممکن است تا حد زیر دنبال شوند – الف. Google از جداسازی فقط جستجو و کروم از Play، کروم از جستجو اطمینان حاصل می کند؛ بر اساس تصمیم کمیسیون اروپا (کمیسیون اروپا) در تاریخ 18 ژوئیه 2018، Google اطمینان حاصل می کند که دادگاه عالی اعلام کرده بود که انحصار برنامه جستجو از پیش نصب فقط در RSA های نمونه کارها دنبال نمی شود.

متذکر شده بود که NCLAT درخواست تجدیدنظر را برای رسیدگی نهایی فهرست کرده است و از این رو، پرونده را بر اساس ماهیت رسیدگی نکرده است.

پیش از این، CCI گفته بود که موضوع مربوط به سوء استفاده ادعایی گوگل از موقعیت مسلط در چندین بازار در اکوسیستم دستگاه های تلفن همراه اندروید “اهمیت ملی” است و جهان در حال بررسی نحوه برخورد هند با این موضوع است.

CCI در 20 اکتبر سال گذشته از گوگل خواسته بود تا به کاربران گوشی های هوشمند در پلتفرم اندروید اجازه دهد برنامه ها را حذف کنند و به آنها اجازه دهد موتور جستجوی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این دستور قرار بود از 19 ژانویه اجرایی شود.

در 20 اکتبر سال گذشته، CCI علاوه بر اعمال جریمه سنگین بر روی گوگل، همچنین به شرکت بزرگ اینترنتی دستور داد تا از اقدامات مختلف تجاری ناعادلانه خودداری کند.

رگولاتوری که بیش از سه سال پیش پس از انجام تحقیقات دقیق، این دستور را تصویب کرد، همچنین از گوگل خواسته است که رفتار خود را در یک جدول زمانی مشخص اصلاح کند.

CCI که در آوریل 2019 تحقیق در مورد این پرونده را آغاز کرده بود، دستور داده است که سازندگان تجهیزات اصلی نباید از انتخاب از بین برنامه های اختصاصی Google برای از پیش نصب شده خودداری کنند و همچنین مجبور نباشند دسته ای از برنامه ها را از قبل بر روی خود نصب کنند. دستگاه های هوشمند

مطالب مرتبط