اپل هزینه تعویض باتری آیفون 13 و قبل تر از آن را بالا برد

امتیاز دهید post

اگر باتری کمتر از 80 درصد ظرفیت اصلی خود را داشته باشد، اعضای AppleCare+ می‌توانند باتری‌های آیفون خود را بدون هزینه اضافی تعویض کنند.

اپل هزینه تعویض باتری آیفون 13 یا مدل‌های قدیمی‌تر را 20 دلار (تقریبا 1650 روپیه) افزایش داده است که از اول مارس اعمال می‌شود. این به این معنی است که جایگزینی باتری برای همه تلفن‌های آیفون 13، آیفون 12، آیفون 11 و آیفون X در حال حاضر انجام خواهد شد. قیمتی معادل 89 دلار (تقریباً 7300 روپیه) دارد. قبلاً قیمت آن 69 دلار (تقریباً 5700 روپیه) بود. با این حال، مشترکین +AppleCare می توانند باتری های آیفون خود را بدون هزینه اضافی تعویض کنند، اگر باتری کمتر از 80 درصد ظرفیت اصلی خود را داشته باشد. اپل در اوایل سال جاری افزایش هزینه های تعویض باتری را اعلام کرد و اکنون افزایش قیمت فعال است.

با توجه به صفحه پشتیبانی اپل، کاربران باید 89 دلار برای تعویض باتری برای تمام مدل‌های آیفون بدون گارانتی در سری‌های آیفون 13، آیفون 12، آیفون 11 و آیفون X بپردازند. این شرکت مستقر در کوپرتینو قبلاً برای تعویض باتری این گوشی ها 69 دلار شارژ می کرد. به طور مشابه، هزینه تعویض باتری برای مدل‌های آیفون در آیفون SE، آیفون 8 و سایر سری‌های آیفون قدیمی‌تر، اکنون 69 دلار است که از 49 دلار (تقریباً 4000 روپیه) افزایش یافته است.

اپل از جایگزینی باتری برای آیفون 5 سال 2012 پشتیبانی می کند. قابل ذکر است که تعویض باتری در آخرین سری آیفون، آیفون 14، 99 دلار (تقریباً 8000 روپیه) هزینه دارد.

با این حال، کاربران آیفون در صورتی که در برنامه AppleCare+ هستند، می توانند باتری های خود را به صورت رایگان تعویض کنند. به گفته این شرکت، اعضای AppleCare+ می توانند باتری های آیفون خود را با هزینه صفر تعویض کنند، اگر باتری کمتر از 80 درصد ظرفیت اصلی خود را داشته باشد.

در همین حال، اپل iOS 16.4 Beta 2 را برای توسعه دهندگان با ویژگی بهبود یافته “5G Standalone” منتشر کرده است که با iOS 16.4 Beta 1 اضافه شده است. همچنین بسیاری از ویژگی های جدید دیگر از جمله اظهارات جدید مربوط به برنامه جدید موسیقی کلاسیک اپل و همچنین نمادهای دستگاه را معرفی کرده است. در منوی AppleCare در تنظیمات iOS. با آخرین به‌روزرسانی بتا، با Docomo و JCOM نیز همکاری کرده و به کاربران ژاپنی این امکان را می‌دهد تا به راحتی سیم کارت فیزیکی را به eSIM تبدیل کنند.

مطالب مرتبط