فاکس‌کان تعهد به راه اندازی در اسرع وقت تأسیسات تولیدی را در تلانگانا داد

امتیاز دهید post

فاکسکان قصد دارد یک کارخانه در کونگارا کالان در نزدیکی حیدرآباد راه اندازی کند.

شرکت بزرگ الکترونیک تایوانی فاکسکان روز دوشنبه اعلام کرد که متعهد به راه اندازی یک مرکز تولیدی در کونگارا کالان در نزدیکی حیدرآباد است.

یانگ لیو، رئیس گروه فناوری فاکس‌کان، در نامه‌ای خطاب به وزیر ارشد تلانگانا، کی چاندراسخار رائو، تعهد فاکس‌کان به راه‌اندازی تأسیسات تولیدی در کنگر کالاان را تأیید کرد و از تیم دولتی برای عملیاتی کردن پارک کنگار کالان در اسرع وقت حمایت کرد. در بیانیه ای از CMO آمده است.

در این بیانیه آمده است که این به میزان زیادی شک و تردیدهایی را که در بخش خاصی از مطبوعات مطرح شده بود برطرف می کند که شرکت فاکسکان در دوراهی در مورد راه اندازی کارخانه تولیدی در Telangana یا خیر قرار دارد.

لیو و تیمش هفته گذشته با وزیران رائو، تلانگانا و مقامات ارشد در اینجا ملاقات کردند.

لیو گفت: “همانطور که با شما (Telangana CM) در جلسه ما در 2 مارس بحث شد، Foxconn متعهد به راه اندازی یک مرکز تولیدی در Kongara Kalan است و من از تیم شما برای عملیاتی کردن پارک Kongara Kalan در اسرع وقت حمایت می کنم.” در نامه

لیو همچنین رائو را به عنوان مهمان شخصی خود به تایوان دعوت کرد. لیو در این نامه گفت: “این افتخار من است که میزبان شما در تایپه باشم. مشتاقانه منتظر دیدار شما هستم.”

رائو و لیو در 2 مارس در پراگاتی باوان ملاقات کردند و توافق شد که فاکسکان یک مرکز تولید الکترونیک در تلانگانا با پتانسیل ایجاد اشتغال برای بیش از یک میلیون نفر راه اندازی کند.

مطالب مرتبط