اینفینیکس به دنبال شارژرهای سریع بی سیم 260 واتی و 110 واتی است

امتیاز دهید post

کابل با شارژر سیمی به صورت سفارشی ساخته شده است تا حداکثر 13 آمپر جریان را ارائه دهد و از شارژ سریع رعد و برق 260 وات اطمینان حاصل کند.

اینفینیکس یک سیستم شارژ سریع همه جانبه 260 واتی را به همراه یک راه حل شارژ سریع همه جانبه بی سیم 110 واتی راه اندازی کرد. امسال شاهد هجوم سازندگان گوشی های هوشمند بوده ایم که برای ارائه جدیدترین و سریع ترین راه حل های شارژ موجود در کنار گوشی های جدید خود با یکدیگر رقابت می کنند. برخی از این شرکت‌ها در حال حاضر روی راه‌حل‌های شارژ سریع‌تر کار می‌کنند و قصد دارند به زودی آنها را راه‌اندازی کنند. گفته می شود شارژرهای تازه راه اندازی شده Infinix سریع ترین شارژرهای گوشی های هوشمند در بازار جهانی هستند. به گفته این شرکت، فناوری شارژ سریع همه جانبه «معیار جدیدی را برای شارژ سریع تعیین می‌کند».

راه حل شارژ سیمی 260 واتی اینفینیکس می تواند باتری را از 0 تا 25 درصد در یک دقیقه و 100 درصد در هشت دقیقه شارژ کند. نوآوری فن آوری شامل یک باتری 12C با یک سیستم تعبیه شده 4 پمپ است که می تواند نیازهای برق را تشخیص داده و تعداد مناسب پمپ های شارژ را توزیع کند. راندمان شارژ 98.5 درصد است و باتری 4400 میلی آمپر ساعتی استفاده شده در طول آزمایش 90 درصد ظرفیت اولیه خود را پس از 1000 چرخه حفظ کرد. شارژرها به صورت بی سیم ادعا می کنند که یک دستگاه را از 0 درصد به 100 درصد در 16 دقیقه شارژ می کنند.

به منظور دستیابی به چگالی توان بالا و اندازه کوچک، فناوری شارژ از آداپتوری استفاده می کند که هم از مواد GaN و هم از امکانات زیرساختی مدار AHB استفاده می کند. این کابل همچنین برای انتقال جریان 13 آمپری اصلاح شده است که طبق گفته Infinix، شارژ سریع 260 واتی را تضمین می کند.

جایگزین شارژ بی سیم 110 واتی اینفینیکس از سیم پیچ های سفارشی، کوچک و حساس با پیکربندی های متفاوت استفاده می کند. در یک فضای واحد، سیم پیچ های کمتر اما بزرگتر وجود دارد که منجر به کاهش مقاومت داخلی می شود. اینفینیکس ادعا می کند که در نتیجه میزان گرمای تولید شده توسط گوشی در هنگام شارژ کاهش می یابد.

این راه حل شارژ، شارژ معکوس، شارژ بای پس و شارژ چند پروتکلی را در رابطه با شارژ سیمی و بی سیم تسهیل می کند. طبق گفته Infinix، پروتکل های دیگری مانند Power Delivery 3.0 نیز پشتیبانی می شوند.

ریلمی اخیراً مدل‌های GT Neo 5 و GT 3 خود را با پشتیبانی از شارژ سریع 240 واتی عرضه کرده است که آن را به یکی از پیشگامان گوشی‌های هوشمند با سریع‌ترین شارژر تبدیل کرده است، اگرچه به طور رسمی، با عرضه اخیر، Infinix در حال حاضر در راس آن قرار دارد.

ردمی، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، اخیراً اعلام کرده است که در حال آزمایش یک شارژر 300 واتی است که می‌تواند یک دستگاه با باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی را در پنج دقیقه به طور کامل شارژ کند. در صورت عرضه، به رقابت برای گوشی های هوشمند با سریع ترین شارژر اضافه خواهد شد.

مطالب مرتبط