جزئیات بیشتر ابزارک های تعاملی، سایر ویژگی های بهبود یافته iOS 17

امتیاز دهید post

احتمالاً iOS 17 در تمام مدل های آیفونی که از iOS 16 پشتیبانی می کنند پشتیبانی می شود.

انتظار می رود اپل به زودی آپدیت iOS 17 را عرضه کند. بسیاری از افشاگری‌ها و گزارش‌ها قبلاً حاکی از آن بود که غول فناوری کوپرتینویی ممکن است سیستم عامل جدید خود را در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان جهانی خود (WWDC) 2023 که از 5 ژوئن تا 9 ژوئن میزبانی می‌شود، معرفی کند. بالاخره آپدیت iOS 16 اپل اعلام شد. WWDC سال. این شرکت که اخیراً به‌روزرسانی iOS 16.4 را ارائه کرده است، مدت‌ها گزارش شده است که روی سیستم‌عامل آینده، جدیدتر و بهبودیافته کار می‌کند. یک مشاور اکنون برخی از ویژگی‌هایی را پیشنهاد می‌کند که می‌تواند بخشی از به‌روزرسانی iOS 17 باشد.

طبق یک توییت توسط user941 توییتر (@analyst941) که سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد، iOS 17 در تمام مدل‌های آیفون که از iOS 16 پشتیبانی می‌کنند، از جمله گوشی‌های مجهز به چیپست اپل A11 Bionic مانند آیفون 8 پشتیبانی می‌شود. و آیفون X که گزارش قبلی را تایید می کند.

منبع اطلاعاتی اضافه می‌کند که iOS 17 با عملکرد، کارایی، پایداری و پشتیبانی طولانی‌مدت برای دستگاه‌های قدیمی‌تر مانند iPad استاندارد، آیفون 8 و سری آیفون X ارائه می‌شود، حتی اگر چند چرخه اولیه بتا برای گوشی‌های 3 گیگابایتی RAM سخت به نظر برسد. . طبق گزارشات، تغییرات اپلیکیشن دوربین که در ابتدا برای سری آیفون 14 پرو برنامه ریزی شده بود، احتمالاً به جای تمام گوشی های سازگار با iOS 17، فقط در سری آیفون 15 اعمال می شود.

مرکز کنترل می‌تواند شاهد تغییرات عمده از نظر رابط کاربری و سفارشی‌سازی‌ها با به‌روزرسانی iOS 17 باشد، مشاور پیشنهاد می‌کند، و همچنین اضافه می‌کند که بهبودهایی در ویژگی جزیره دینامیک موجود وجود خواهد داشت، که به گفته خود اطلاعات، فشاری از سوی بخش بازاریابی اپل است. به تیم توسعه، احتمالاً با هدف افزایش فروش مدل‌های استاندارد آیفون 15.

به‌روزرسانی iOS 17، همانطور که توسط مشاور پیشنهاد شده است، احتمالاً دارای یک صفحه نمایش همیشه روشن بهبودیافته، فیلترهای حالت فوکوس، تغییرات اعلان‌ها و گزینه‌های اضافی در برنامه تنظیمات از جمله تنظیمات دسترسی سفارشی است که کنترل کامل روی رابط کاربری و طرح‌بندی را امکان‌پذیر می‌کند. برای افراد مسن یا کودکان کوچکتر به کاربران.

در این افشاگری همچنین اطلاعاتی وجود دارد که اپل ممکن است ویجت‌های فعال و پویا را آزمایش کند، اما تایید نشده است. ویجت‌های فعال ممکن است شامل دکمه‌های یک ضربه‌ای، لغزنده و موارد دیگر باشند، طبق گفته‌ی مشاور. او اضافه می‌کند که iOS 17 پیاده‌سازی‌های بیشتری از Car را به برنامه Wallet وارد می‌کند و با بهبود CarKey راه‌اندازی می‌شود.

برنامه Health همچنین احتمالاً تغییرات رابط کاربری را با سیستم عامل جدید، به ویژه با توجه به ویژگی «مورد علاقه» در Health مشاهده خواهد کرد. به گفته متخصصان، ویژگی Search/Spotlight در دستگاه‌های iOS 17 نیز با به‌روزرسانی به‌طور قابل توجهی بهبود می‌یابد. همچنین انتظار می‌رود که با «یک غول مطلق از ARKit API/فریم‌ورک‌ها» عرضه شود، و افزوده می‌شود که «یک تن از آن‌ها وجود خواهد داشت».

برخلاف گزارش‌های اخیر، درز می‌افزاید که مدل‌های آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس، همچنان دارای دکمه‌های ولوم خازنی/هپتیک، «اکشن» و پاور هستند.

مطالب مرتبط