با نوبیا آلفا آشنا شوید؛ تلفن همراه روی مچ دست شما

امتیاز دهید post

تلفن های هوشمند روز به روز پیشرفته تر از گذشته می شوند و حالا نوبیا، یکی از شاخه های ZTE تلفن هوشمندی را طراحی کرده که می توانید آن را دور مچ دستانتان ببندید. درست مثل یک ساعت. اما این بار دیگر خبری از یک طراحی و ایده نیست و این تلفن هوشمند قرار است اواخر پاییز عرضه شود.

همانطور که در ویدیوی بالا می بینید این دستگاه از نمایشگری انعطاف پذیر بهره می برد. این دستگاه از یکی از نسخه های OLED استفاده می کند و همچنین به پشتیبانی از 4G می پردازد. بنابراین با استفاده از آن می توان به تماس های تلفنی پاسخ داد و از اپلیکیشن های مختلف استفاده کرد.

هنوز مشخص نشده که این تلفن -یا شاید دستبند- هوشمند از چه سخت افزاری پشتیبانی می کند و می توان با کمک آن به اجرای چه مواردی پرداخت. اما می دانیم با استفاده از آن می توان تماس های تلفنی برقرار کرد، به اجرای برخی از اپلیکیشن ها روی مچ دست پرداخت و حتی با استفاده از دوربینی که در آن تعبیه شده به گرفتن عکس های با رزولوشن بالا پرداخت.

علاوه بر این ها، نوبیا آلفا از سنسور مجاورت استفاده می کند که با بهره مندی از آن بدون توجه به زاویه‌ی دید کاربر، جهت گیری مناسب تصویر ارائه خواهد شد. این تلفن هوشمند یا ساعت هوشمند و یا حتی دستبند الکترونیکی به نظر یکی از گجت های پوشیدنی جذاب لقب خواهد گرفت. اما به هر ترتیب باید کمی صبر کرد تا از مشخصات سخت افزاری و قیمت زمان عرضه‌ی آن مطلع شویم.

The post با نوبیا آلفا آشنا شوید؛ تلفن همراه روی مچ دست شما appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط