لپتاپ جدید لنوو Yoga C930 دارای اسپیکر در شکاف ۳۶۰ درجه‌ای خود است

امتیاز دهید post

لنوو بعد از سال ها استفاده از طرح بند ساعت در شکاف لپ تاپ ها تصمیم گرفت تا مسیر جدیدی را با پرچم دار جدید خود یعنی یوگا C930 طی کند. به جای استفاده از بند ساعتی شیک در شکاف لپ تاپ، حالا لنوو تصمیم گرفته تا از اسپیکر دالبی آتموس در شکاف ۳۶۰ درجه‌ای لپتاپ جدیدش استفاده کند. علاوه بر این، در یوگا C930 از دو اسپیکر دیگر در زیر لپتاپ هم استفاده می شود. لپتاپ C930 با بهره مندی از شکاف ۳۶۰ درجه‌ای خود می تواند به هر شکلی که می خواهید بچرخد و با چرخش ۳۶۰ درجه‌ای تبدیل به یک تبلت شود.

حالت تبلت یوگا C930 مزیت بزرگ دیگری نیز دارد: قلم Stylus که درون لپتاپ جای می گیرد. این قلم بسیار نازک و کوچک است و اندازه‌اش چیزی بین قلم های نوت سامسونگ و لپتاپ های قدیمی تر کامپیوتر های سرفیس است. گذشته از اندازه‌، این قلم دارای ۴۰۹۶ سطح تشخیص فشار است. مثل نوت، هر زمان که قلم را داخل محفظه‌ی مشخص شده‌اش در لپتاپ قرار دهید شروع به شارژ شدن می کند.

مشخصات فنی لپتاپ یوگا C930

  • گزینه‌های پردازنده‌ی مرکزی: نسل هشتم اینتل Core i7-8550U یا نسل هشتم اینتل Core i5-8250U
  • سیستم عامل: Windows 10 Home
  • ابعاد: ۱۲.۶۸ در ۸.۹۴ در ۰.۵۷ اینچ ( ۳۲۰ در ۲۲۶.۷ در ۱۴.۵ میلی متر)
  • وزن: ۱.۳۸ کیلوگرم
  • گزینه‌های صفحه نمایش: ۱۳.۹ اینچی UHD همراه با صفحه نمایش لمسی IPS با دالبی ویژن یا صفحه نمایش ۱۳.۹ اینچی FHD همراه با صفحه نمایش لمسی با دالبی ویژن
  • گزینه‌ های حافظه‌ی رم: ۸ گیگ، ۱۲ گیگ، ۱۶ گیگ DDR4
  • گزینه‌ های حافظه‌ی داخلی: ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت یا ۲ ترابایت PCIe SSD
  • صدا: اسپیکر قابل چرخش در شکاف دالبی آتموس
  • قدرت باطری: ۱۴.۵ ساعت برای FHD و ۹ ساعت برای UHD
  • پورت‌ ها: ۱ عدد USB 3.1، دو عدد USB-C و هدفون
  • دیگر امکانات: کیبورد با نور پس زمینه، میکروفون‌ های دور برد، قلم، سنسور اثر انگشت، دارای وبکم Windows Hello

قیمت این لپتاپ از ۱۳۹۹.۹۹ دلار آغاز می شود که احتمالا قیمت پایه برای پردازنده مرکزی Core i5 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن باشد. برای مشخصات داخلی قویتر احتمالا باید انتظار قیمت بالاتری داشته باشیم.

در تست هایی که از این لپتاپ انجام شده به نظر می رسد که لنوو سعی داشته تا به لطف استفاده از طراحی جدید برای شکاف لپتاپ جدیدش، حاشیه‌ی پایینی لپتاپ را کمی نازک تر کند که البته شاید همچنان کمی کمتر از انتظارتان باشد. ارزیابی های صورت گرفته روی اسپیکر ها اما نشان از پیشرفتی چشمگیر دارد. با استفاده از اسپیکر روی شکاف یوگا C930 حتی اگر از این لپتاپ در حالت تبلت هم استفاده کنید، صدا های دریافت شده مستقیما به سمت شما خواهد بود. همچنین یوگا C930 از میکروفون های دور برد استفاده می کند و مجددا با همکاری با آمازون از الکسا پشتیبانی خواهد کرد.

در ادامه می توانید عکس های بیشتری از یوگا C930 را مشاهده بفرمایید:

یوگا C930

لنوو علاوه بر لپتاپ پرچم دار خود چند دستگاه دیگر هم معرفی کرده. علاوه بر تینکپد ایکس وان اکستریم، یوگا بوک C930 و یک لپتاپ با پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون باید به موارد زیر هم اشاره کنیم:

  • یوگا S730 که نسخه‌ای به روز شده از S720‌ به شمار می رود و بسیار شبیه به مک بوک ایریست که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ بهره مند شده. این لپتاپ از صفحه‌ی لمسی پشتیبانی نمی‌ کند و دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه نیست. علاوه بر تغییرات قابل توجه در پردازنده‌ی مرکزی، از دیگر تغییرات S730 بهره مندی از سیستم خنک کننده‌ی جدید است.
  • یوگا کروم بوک جدید یکی دیگر از محصولات لنووست که به نظر برای رقابت با پیکسل بوک با قیمتی پایین تر (۵۹۹.۹۹ دلار) عرضه خواهد شد. این لپتاپ از چرخش ۳۶۰ درجه‌ای پشتیبانی می کند، دارای پوششی آلومینیومیست و از صفحه نمایش بزرگ ۱۵ اینچی بهره مند شده.
  • لنوو همچنین دو کروم بوک میان رده عرضه خواهد کرد. C330 یک لپتاپ ۲ در ۱ با صفحه نمایش لمسی و ۱۱ اینچیست و S330 با همین مشخصات ولی با صفحه نمایش ۱۴ اینچی عرضه خواهد شد.
  • چند دستگاه هوشمند دیگر هم در دستور کار لنوو قرار دارد که البته بسیار خاص به شمار می روند. پریز هوشمند، یک دوربین و لامپ هوشمند. همه‌ی این دستگاه ها از اتصالات بی سیم بهره مند شده‌اند. همچنین یک اپلیکیشن به نام Lenovo Link عرضه خواهد شد تا بتوان با کمک آن، این دستگاه‌ های هوشمند را مدیریت کرد.

The post لپتاپ جدید لنوو Yoga C930 دارای اسپیکر در شکاف ۳۶۰ درجه‌ای خود است appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط