هواوی میت 20 بیست و چهارم مهر ماه در لندن رونمایی می‌شود

امتیاز دهید post

پس از رونمایی از جدیدترین پردازنده کایرین و یک روتر-اسپیکر هوشمند، هواوی مخاطبین خود در نمایشگاه IFA امسال را با اعلام یک خبر غافلگیر کرد. ریچارد یو، مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که جدیدترین پرچمدار هواوی یعنی «میت 20» در تاریخ شانزدهم اکتبر (برابر با 24 مهر ماه) در شهر لندن رونمایی خواهد شد.

پرچمدار جدید چینی‌ها از کایرین 980، قدرتمندترین پردازنده این شرکت به عنوان قلب تپنده بهره می‌گیرد و از جنبه سخت‌افزاری یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی خواهد بود. تا امروز اطلاعات زیادی از این دیوایس منتشر نشده، اما تا بدین جای کار می‌دانیم که این گوشی پرچمدار از یک نمایشگر 6.3 اینچی دارای بریدگی (مشابه آیفون X) بهره برده و از یک باتری قدرتمند 4200 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود.

میت 20 به احتمال زیاد دارای دوربین سه گانه خواهد بود

خبر خوشحال کننده دیگر این که مشابه مدل P20 Pro، به احتمال زیاد میت 20 هم دارای دوربین سه گانه در پشت بدنه دستگاه خواهد بود. پرچمداران سری Mate همواره پیشنهاد ویژه چینی‌ها برای مشتریان آمریکایی بوده‌اند؛ راهی برای آنکه هواوی تکنولوژی گوشی‌های سری P خود را به ایالات متحده بیاورد.

اما به خاطر درگیری‌های سیاسی که اخیرا میان آمریکا و چین به وجود آمده، به سختی می‌توان گفت که میت 20 چه موقع به خاک آمریکا وارد می‌شود. آقای یو پس از اعلام تاریخ رونمایی از میت 20 دیگر جزئیات بیشتری در خصوص این گوشی پرچمدار در اختیار حضار قرار نداد.

با این حساب، همه چیز به بیست و چهارم مهر ماه و زمان رونمایی رسمی این گوشی پرچمدار موکول می‌شود و برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا آن روز منتظر بمانیم.

The post هواوی میت 20 بیست و چهارم مهر ماه در لندن رونمایی می‌شود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط