یوگا بوک C930 با نمایشگر دو گانه معرفی شد

امتیاز دهید post

لنوو در نمایشگاه IFA 2018 یوگا بوک C930 را به صورت رسمی معرفی کرده و آن را نخستین لپتاپ ویندوزی با دو نمایشگر دنیا می داند.

این دستگاه در واقع یک گجت تبدیل پذیر است که به جای کیبورد معمولی از نمایشگر جوهر الکترونیکی با قابلیت تایپ و ترسیم بهره می برد. پیکربندی های مختلف این دستگاه از پردازنده اینتل Core i5 یا Core m3، نمایشگر اصلی ۱۰.۸ اینچی از رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ یا فول اچ دی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می برد.

نمایشگر دوم دستگاه با پنل جوهر الکتریکی نیز سایزی مشابه داشته و قابلیت تایپ یا ترسیم از طریق قلم Wacom Active را در اختیار کاربر قرار می دهد. این قلم که با همراه با دستگاه عرضه می شود ۴۰۹۶ سطح مختلف از فشار را شناسایی کرده و از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می شود.

گزینه های ذخیره سازی شامل ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت SSD می شود اما رم دستگاه از ۴ گیگابایت فراتر نمی رود. لپ تاپ یوگا بوک C930 لنوو شامل دو عدد USB C است که جایگزین پورت های hdmi و میکرو usb مدل قبلی شده اند و با هرکدام از آنها می توان دستگاه را شارژ کرد. جک صوتی و اسلات سیم کارت از دیگر پورت های تعبیه شده در لپ تاپ هستند.

اتصال بین دو قیمت نمایشگر از طریق لولای زیبای لنوو میسر شده که به بند فلزی ساعت بی شباهت نیست. پیاده سازی این تغیرات باعث شده وزن دستگاه نسبت به نسخه قبلی از ۶۸۹ گرم به ۷۸۴ گرم افزایش پیدا کند.

شاید افزایش چند ده گرم به این دستگاه چندان به چشم نیاید اما قیمت پایه یوگابوک C930 نسبت به مدل قبلی با افزایش نسبتا دو برابری به ۹۹۹ دلار رسیده که طبیعتا به مذاق طرفداران این برند چینی چندان خوش نخواهد آمد. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این دستگاه را مشاهده کنید.

یوگا بوک C930

The post یوگا بوک C930 با نمایشگر دو گانه معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط