این اولین نگاه ما به نسخه معمولی پیکسل ۳ است

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

دو روزی است که نمایشگاه IFA شروع شده و دیگر خبری از پیکسل ۳ نبود تا اینکه امروز برای اولین بار عکسی از نسخه معمولی پیکسل ۳ به بیرون درز کرد. همانطور که انتظار داشتیم، ظاهر جلویی گوشی بسیار شبیه به نسخه کوچک شده پیکسل ۲ اکس‌ال بوده و خوش‌بختانه خبری از بریدگی یا ناچ در بالای نمایشگر این مدل نخواهد بود. این عکس‌ها همچنین حضور بلند‌گوهای استریو، دوربین دو گانه (یکی با لنز عریض‌تر و یکی با لنز معمولی) و استفاده از شیشه برای پشت گوشی را تایید می‌کند.

نمایشگر این گوشی ۵.۵ اینچی بوده و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با نسبت ۲:۱ خواهد داشت. باتری گوشی نیز گفته شده ۲۹۱۵ میلی‌آمپری خواهد بود. هر دو دوربین جلوی گوشی ۸ مگاپیکسلی است با این تفاوت که دوربینی که لنز عریض دارد، دیافراگم f/2.2 خواهد داشت و دوربین دیگر با لنز معمولی، دیافراگم f/1.8 که برای عکاسی در شب بهتر خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که از این دو دوربین برای بالا بردن تشخیص چهره نیز استفاده خواهد شد اما این موضوع هنوز تایید نشده است. نکته عجیب دیگر در این عکس حضور هفت اپلیکیشن در داک لانچر این گوشی است ولی در عین حال ممکن است یک لانچر دیگر روی گوشی نصب شده باشد.

شما را نمی‌دانیم اما فکر می‌کنیم امسال این نسخه از پیکسل ۳ فروش بیشتری خواهد داشت زیرا آنطور که در عکس‌های پیکسل ۳ اکس‌ال دیده‌ایم، بریدگی بالای نمایشگر این گوشی ظاهر بدی به این تلفن داده و اندازه بسیار بزرگی هم دارد. گرچه رزولوشن نمایشگر این گوشی و همینطور حجم باتری آن کمتر از نسخه اکس‌ال خواهد بود اما حداقل یک بریدگی مزاحم در بالای نمایشگر وجود ندارد!

انتظار می‌رود گوگل گوشی‌های پیکسل ۳ را در تاریخ ۱۷ مهرماه در شهر نیویورک معرفی کند. شما درباره پیکسل ۳ و پیکسل ۳ اکس‌ال چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

The post این اولین نگاه ما به نسخه معمولی پیکسل ۳ است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط