نگاهی به آنچه در نینتندو دایرکت گذشت؛ آینده هیجان انگیز سوییچ

امتیاز دهید post

همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، نینتندو حضور پررنگی در رویداد E3 2018 نداشت و طی هفته‌های اخیر این کمپانی اعلام کرد که قصد دارد با برنامه «نینتندو دایرکت» این کمبود را جبران کرد. طی این برنامه محتوای جدیدی برای کنسول‌های نینتندو معرفی شد و همچنین شاهد انتشار اطلاعاتی تازه از عناوین آینده این کمپانی بودیم که در ادامه این مطلب به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

کنسول 3DS همچنان با قدرت ادامه می‌دهد

به نظر می‌رسد که نینتندو قصد ندارد تا به این زودی‌ها بیخیال کنسول دستی دوست داشتنی خود یعنی 3DS شود و طی نینتندو دایرکت شاهد تایید عرضه عناوین شناخته شده و هیجان انگیزی برای این کنسول بودیم.

یکی از مهم‌ترین موارد معرفی شده برای 3DS به تایید عرضه Kirby's Extra Epic Yarn برای این کنسول که به شما امکان ساخت مراحل مختلف البته این بار با امکانات بیشتر نسبت به گذشته را می‌دهد، برمی‌گردد.

همچنین قرار است تا برای بازی Mario and Luigi: Bowser's Inside Story که بیشتر از ۹ سال از عرضه آن گذشته، یک محتوای جدید داستانی عرضه شود تا نینتندو نشان بدهد که به این زودی‌ها بیخیال یکی از پرطرفدارترین نقش آفرینی خواهد خودش نمی‌شود. در نهایت هم قرار است تا به‌زودی، بخش کو-آپ به بازی خاطره‌انگیز Luigi's Mansion اضافه شود.

سوییچ و چند سوپرایز بزرگ

گل سرسبد کاراکتر‌های معروف نینتندو در شب گذشته، لوییجی بود و این جریان با معرفی بازی Luigi's Mansion 3 به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ تکمیل شد. هنوز اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست ولی مطمین هستیم که جزییات بازی نسبت به نسخه‌های پیشین این مجموعه تغییر زیادی نخواهد کرد. باید در زمان نامشخصی در سال آینده میلادی منتظر عرضه Luigi's Mansion 3 باشیم.

علاوه بر معرفی این انحصاری جدید، قرار است تا نینتندو به پشتیبانی خود از سایر عناوین شناخته شده کنسول جدیدش ادامه دهد. به‌روزرسانی جدیدی برای بازی اسپلاتون در راه است و ماریو تنیس هم تا ۵ روز دیگر، ۴ کاراکتر جدید را دریافت خواهد کرد. در نهایت باید تا کمتر از یک ماه دیگر منتظر عرضه مگامن یک برای سوییچ باشیم. خبری که یکی از خوشحال کننده‌ترین اطلاعات منتشر شده در نینتندو دایرکت بود.

در ضمن، کپکام که این روزها حسابی به استفاده دوباره از ای‌پی‌های شناخته شده خود روی آورده است، کالکشنی از عناوین کلاسیک خود در سبک Beat Em Up را برای سوییچ تا ۴ روز دیگر عرضه خواهد کرد.

کنسول NES را می‌توان یکی از نماد‌های اصلی ویدیو گیم دانست و حال نینتندو قصد دارد تا خاطره‌های این سخت افزار فوق العاده را بار دیگر و با عرضه کنترلرهایی به سبک دسته‌های NES برای نینتندو سوییچ زنده کند. این کنترلرها که به صورت دوگانه و با قیمت ۶۰ دلار در دسترس هستند، عملکرد مشابه با دسته‌های معمولی سوییچ خواهند داشت.

در ماه‌های اخیر یکی از شایعات اصلی مربوط به نینتندو سوییچ به عرضه دیابلو 3 برای این کنسول برمی‌گشت. حال و بعد از آن که این شایعه توسط بلیزارد رنگ واقعیت به خود قرار گرفت، شب گذشته و در جریان نینتندو دایرکت، ۱۱ آبان به عنوان تاریخ رسمی عرضه سومین دیابلو برای کنسول هیبریدی نینتندو ذکر شد.

جدا از تایید ساخت بازی نقش آفرینی Town و اعلام عرضه Cities: Skylines برای سوییچ، در نهایت بازی جدیدی یوشی که تا امروز نام مشخصی نداشت، معرفی شد. این عنوان بامزه که Yoshi's Crafted World نام دارد، تم گرافیکی کار دستی مانندی داشته و احتمالا یکی دیگر از بازی‌های دوست داشتنی نینتندو خواهد بود که برای طولانی مدت سر شما و دوستانتان را گرم خواهد کرد.

در ضمن قرار است تا طی سال‌ آینده میلادی کلکسیون کاملی از عناوین سری فاینال فانتزی برای نینتندو سوییچ عرضه شوند که در ادامه نگاهی به اسامی آن‌ها خواهیم داشت:

  • Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered Edition – 2019
  • Final Fantasy XV Pocket Edition HD – همین حالا
  • World of Final Fantasy Maxima – پاییز امسال
  • Final Fantasy XII: The Zodiac Age – 2019
  • Final Fantasy VII – 2019
  • Final Fantasy IX – 2019
  • Final Fantasy X / X-2 – 2019

در نهایت جدا از معرفی چند بازی کارتی دیگر،‌ باید منتظر قسمت جدیدی از فرنچایز Animal Crosing برای سوییچ در سال ۲۰۱۹ باشیم. البته هم‌اکنون اطلاعات زیادی در رابطه با این عنوان در دسترس نیست و باید برای اعلام جزییات بیشتر، مدتی منتظر بمانیم.

The post نگاهی به آنچه در نینتندو دایرکت گذشت؛ آینده هیجان انگیز سوییچ appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط