اوبر برای آزمایش تاکسی های پرنده خود به دنبال سومین شهر است

امتیاز دهید post

سرویس تاکسی های پرنده‌ی اوبر قرار بود در سه شهر دالاس، لس آنجلس و دبی شروع به کار کند. اما قبل از شروع آزمایش‌ها در شهر دبی، قرارداد با امارات دچار مشکل شد. البته اوبر همچنان در تلاش است تا برای سومین شهر مورد آزمایش خود به خارج از آمریکا فکر کند. به همین دلیل از چند ماه قبل به دنبال سومین شهر برای انجام آزمایشات تاکسی های پرنده پرداخته است. اکنون این شرکت گفته که انتخاب خود را به پنج کشور استرالیا، برزیل، فرانسه، هند و ژاپن محدود کرده. احتمالا اوبر به شهر هایی مثل سیدنی یا ملبورن، ریو دو ژانیرو یا ایالت سائو پائولو، پاریس، بمبئی، دهلی یا بنگلور و توکیو فکر می کند.

در وبسایت رسمی اوبر آمده که شهر مناسب برای انجام این آزمایشات شهری است که بیش از دو میلیون نفر جمعیت داشته باشد و همچنین دارای تراکم جمعیت ۲۰۰۰ نفر در هر مایل مربع باشد. چرا که این شهر ها مواردی هستند که می توانند بهره مندی بیشتری از تاکسی های پرنده داشته باشند. به همین دلیل است که لیست مذکور دارای شهر هایی بزرگ با جمعیت بالاست.

اوبر این پنج کشور را بر اساس پتانسیل ها و مزایایی که دارند انتخاب کرده. هند دارای شهر هایی پر جمعیت است، در حالی که توکیو از بافتی یکسان بهره می‌ برد و فرودگاه ناریتا چند مایل از مرکز شهر فاصله دارد. پاریس هم جاییست که اوبر در حال افتتاح مرکز تکنولوژی تاکسی های پرنده‌ی خود است.

اوبر تا شش ماه آینده انتخاب نهایی خود را اعلام می کند و تا حدود پنج سال آینده تاکسی های پرنده‌ی خود را در این سه شهر به بهره برداری خواهد رساند. این شرکت امیدوار است آزمایش های انجام شده در این شهر ها اطلاعات لازم برای گسترش دادن تاکسی های پرنده به نقاط دیگر را برایشان فراهم کند و همچنین بتوانند استفاده از تاکسی های پرنده را برای انجام مسافرت‌ های کوتاه و بلند در دنیا جا بیاندازند.

The post اوبر برای آزمایش تاکسی های پرنده خود به دنبال سومین شهر است appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط