بزوس صندوقی خیریه با ارزش ۲ میلیارد دلار راه اندازی می کند

امتیاز دهید post

جف بزوس، مالک اصلی شرکت آمازون که حالا ثروتمند ترین فرد دنیاست، در تلاش است تا با سرمایه‌ای ۲ میلیارد دلاری در اقدامی خیراخواهانه شرکت کند. او و همسرش مک کنزی با استفاده از صندوق Day One تلاش می کنند تا شبکه‌ای از مدرسه هایی جدید، غیر انتفاعی و درجه‌ اول در مناطق محروم بسازند و همچنین به مراکز غیر انتفاعی که به خانواده‌ های بی خانمان کمک می کنند یاری برسانند.

سال گذشته جف بزوس در توییتر از فالوئر های خود پرسیده بود که بهترین راه برای شرکت در امری خیرخواهانه چیست و چند ماه پیش بود که او تصمیم گرفت تمرکز خود را روی دو حوزه قرار دهد.

صندوق Day One Families به سازمان ها و گروه هایی که به تامین غذا و سرپناه برای خانواده های نیازمند می پردازند یاری می رساند. در حالی که Day One Academies تلاش می کند تا مجموعه‌ای از مدارسی با کیفیت و رایگان در مناطق محروم بسازد. جف بزوس در تلاش است تا سازمانی ایجاد کند که به طور مستقیم به یاری این مدارس بپردازد.

مالک آمازون که از او بابت حقوق پایین کارکنان آمازون انتقاد هایی می شود، با توجه به سرمایه‌ی ۱۶۰ میلیارد دلاری‌اش کمتر در امور خیرخواهانه شرکت داشته. هرچند این خانواده در بهمن ماه سال گذشته ۳۳ میلیون دلار به TheDream.US کمک نقدی کردند. این کمک باعث می شود که هزاران فرد تحت پوشش این سازمان بدون نگرانی از هزینه ها به ادامه‌ی تحصیل در کالج بپردازند.

The post بزوس صندوقی خیریه با ارزش ۲ میلیارد دلار راه اندازی می کند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط